۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۷۷۱۹۳

نماینده آیت الله سیستانی نیروهای بسیج مردمی را یاوران اهل بیت خواند

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت الله سیستانی با تمجید از رشادت‎های اعضای بسیج مردمی، آنان را یاران مرجعیت و اهل بیت (ع) برشمرد.
حجت الاسلام شيخ عبدالمهدي کربلايي نماينده آيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی، تولیت آستان مقدس حسینی و نماینده حضرت آیت الله سیستانی امروز در دیدار با تعدادی از اعضای بسیج مردمی از رشادت و دستاوردهای آنان تقدیر و تشکر کرد.


وی خاطرنشان کرد: بسیج مردمی تاریخ عراق را رقم زدند و موجب افتخار و سرافرازی این کشور، همه آزادگان و مجاهدان هستند.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی اعضای بسیج مردمی را شیعیان واقعی و پیروان امام حسین (ع) دانست و افزود: اعضای بسیج مردمی فقط به زبان شیعه نیستند بلکه آنان، مرجعیت دینی را به عنوان نائب عام امام زمان (عج) و اهل بیت (ع) یاری کردند.


وی تصریح کرد: عراق در شرایط بسیار سختی قرار دارد و کسانی که ادعای یاری امام زمان (عج) دارند باید خود را در این دوران مورد آزمایش قرار دهند. اعضای بسیج مردمی با مبارزه با ظالمان و دشمنان دین، صداقت و درستی اعمال و نیت خودشان را در پیشگاه امام زمان (عج) به اثبات رساندند.

 

تولیت آستان مقدس حسینی ادامه داد: امام زمان (عج) شیعیان و پیروانش را به ایستادگی در برابر دشمنان فرا می‎خواند. این روزها داستان‎های بسیاری درباره رشادت و قهرمانانی‎های اعضای بسیج مردمی می‎شنویم که مایه افتخار و سرافرازی ماست.


وی فعالان عرصه رسانه را به انتقال و بازگویی داستان‎ و رشادت‎های نیروهای بسیج مردمی دعوت کرد و گفت: اقدامات قهرمانانه نیروهای مردمی در مبارزه با تروریسم موجب تعجب و شگفتی آیندگان خواهد شد./994/ب902/د

ارسال نظرات