۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۷۸۴۳۴
تحلیلگر صهیونیستی:

سران تل آویو از جنایات شهرک نشینان یهودی حمایت می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ یک تحلیلگر صهیونیستی با وحشیانه خواندن کشتار خانواده‌های بی‌گناه فلسطینی، از رژیم صهیونیستی به دلیل حمایت از شهرک نشینان تندرو انتقاد کرد.
آوي ايسخاروف تحليلگر صهيونيست

به گزارش خبرگزاری رسا، آوی ایسخاروف تحلیلگر برجسته صهیونیستی گفت: شهرک نشینان یهودی دست به هر جنایتی علیه فلسطینیان می زنند و دولت اسرائیل نیز از این جنایات حمایت می کند، کشتار خانواده‌های بی‌گناه فلسطینی یک جنایت وحشیانه است.

 

آوی ایسخاروف افزود: مردم فلسطین علف‌های هرز و مشتی خاک نیستند، کشتار خانواده‌های فلسطینی از منظر جامعه صهیونیستی مردود است.

 

وی تاکید کرد: دولت صهیونیستی از اقدامات تروریستی شهرک نشینان تندروی یهودی حمایت می کند.

 

وی تصریح کرد: مشکل اینجاست که صهیونیست‌ها در قبال تجاوزات شهرک نشینان سکوت می کنند و با سکوت خود این تروریست‌ها را به تداوم تجاوزاتشان تشویق می کنند.

 

وی خاطرنشان ساخت: مقامات سرویس‌‎های اطلاعاتی داخلی رژیم صهیونیستی شاباک و دستگاه‌های اطلاعات نظامی این رژیم و دولت اسرائیلی بر این باورند که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شریک صلح نیست.

 

وی یادآور شد: محمود عباس می کوشد به هر نحوی قیام فلسطینیان ساکن کرانه باختری را سرکوب کند، زیرا می دانند که آتش این قیام دامن او را در برخواهد گرفت./994/ب102/د

ارسال نظرات