۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۷۸۵۱۶

طرح جدید بحرینی‌ها برای استمرار اعتراضات ضد دولتی با عنوان «شعله استقلال»

خبرگزاری رسا ـ «ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه» به مناسبت روز استقلال بحرین، مردم این کشور را به حرکت و راهپیمایی به سوی «میدان شهدا» در چهارچوب طرح «شعله استقلال» دعوت کرد.
ائتلاف 14 فوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جوانان بحرین طرحی به نام «شعله استقلال» را برای حرکت و راهپیمایی به سمت «میدان شهدا» آغاز کرده و «ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه» در فراخوانی به مناسبت روز استقلال بحرین در 14 آگوست جاری، مردم را برای شرکت در این آیین دعوت کرد.

 

ائتلاف جوانان 14 فوریه از ملت بحرین خواست در روز 14 آگوست (سالروز پایان استعمار انگلیس و استقلال بحرین) در تجمع‌ها و فعالیت‌هایی به این مناسبت تحت عنوان «ملت پیروز» برگزار خواهد شد، مشارکت کنند.

 

بر اساس این گزارش، اهالی روستاهای «المصلی» و «اسکان جدحفص» آمادگی خود را برای حرکت به سوی میدان شهدا در روز استقلال واقعی مردم بحرین که آل خلیفه برای جعل آن می‌کوشد، اعلام کردند.

 

این گزارش حاکی است که جوانان بحرینی اعلام کردند که در روستاهای «بنی جمره»، «سار»، «الحجر»، «باربار»، «المقشع»، «ابو صیبع» ، «الشاخوره»، «الدراز» ، «مقابه» و «المرخ» با شرکت در مراسم سالروز استقلال تنور اعتراض‌های مردمی علیه رژیم آل خلیفه را گرم نگه خواهند داشت./981/ب102/د

ارسال نظرات