۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۲۷۸۶۵۶

نتانیاهو دستور ساخت 300 واحد مسکونی را صادر کرد

خبرگزاری رسا ـ با وجود غیر قانونی بودن شهرک‎سازی در همه مجامع بین المللی، نخست وزیر این رژیم دستور ساخت 300 واحد جدید مسکونی برای شهرک نشینان را صادر کرد.
شهرک سازي اسرائيل
به گزارش خبرگزاری رسا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور به ساخت 300 واحد مسکونی را برای شهرک نشینان صهیونیست صادر کرد.
 
این دستور زمانی از سوی نتانیاهو صادر شد که بنای دو بلوک آپارتمانی شهرک نشینان غیر مجاز و دستور تخریب آن ها اعلام شده بود.
 
شهرک نشینان و عده ای از صهیونیست های افراطی بعد از اطلاع از غیر قانونی بودن دو آپارتمان خود با پلیس اسرائیل درگیر شدند و نتانیاهو برای آرام کردن این عده دستور ساخت بناهای غیرقانونی متعدد و جدیدی را صادر کرد.
 
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی گاهی برای نشان دادن قانونی بودن اقدامات این رژیم احکامی را صادر می کند. از جمله این احکام غیرقانونی اعلام کردن بعضی از شهرک سازی هاست. اما همیشه بعد از صدور چنین احکامی، دعوایی صوری بین مقامات این رژیم صورت می گیرد و شهرک سازی به بهانه های مختلف از سر گرفته می شود.
 
روزنامه هاآرتض چاپ رژیم صهیونیستی با اعتراف به اقدامات غیرقانونی در این رژیم گفت: وقتی نخست وزیر، وزیر دفاع، وزیر آموزش و پرورش و وزیر دادگستری، همگی علیه دستور دادگاه عالی اسرائیل اقدام می کنند، پیام روشنی دریافت می شود و آن پیام این است که اسرائیل به صورت قانونی اداره نمی شود. این بی قانونی بیشتر زمانی نمایان می شود که پای مسائل جاری در آن طرف خط سبز (خط فرضی میان سرزمین های اشغالی و سرزمین های فلسطینی نشین) در میان باشد.
 
تنها دو روز بعد از دستور دادگاه اسرائیل به تخریب دو ساختمان ساخته شده به دست شهرک نشینان صهیونیست و با وجود دستور نتانیاهو به ساخت 300 واحد مسکونی غیرمجاز برای شهرک نشینان، صهیونیست های افراطی به دو خانه متعلق به فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن حمله کردند که در نتیجه حمله به یکی از این خانه ها، کودک 18 ماهه فلسطینی در آتش سوخت.
 
گفتنی است که صهیونیست ها بعد از این اقدام روی دیوارهای این دو خانه به زبان عبری کلمه "انتقام" را نوشتند.
 
جای سوال است که چرا باید تاوان دستورات و جنگ های صوری داخل سرزمین های اشغالی را مردم بی گناه فلسطین دهند. دستوراتی که بلافاصله از سوی نخست وزیر و سایر مقامات این رژیم نقض و به نفع شهرک نشینان تغییر یافته است./847/ب902/د
ارسال نظرات