۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۲۷۹۵۰۲
امام جمعه بخشایش:

هدایت فرهنگی جامعه از بزرگ‌ترین رسالت‌های رسانه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام غفاری گفت: فعالیت رسانه ای خبرگزاری رسا در عرصه مسائل فرهنگی و پوشش اخبار حوزوی بسیار مغتنم و قابل تقدیر است و هدایت فرهنگی جامعه در حقیقت از بزرگ ترین رسالت های رسانه ای می باشد.
حجت الاسلام غفاري خطيب جمعه بخشايش

حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی، امام جمعه بخشایش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از فعالیت های چشمگیر خبرگزاری رسا در پوشش اخبار حوزوی و ایجاد ارتباطی گرم میان حوزه و مردم قدردانی کرد.

 

وی با اشاره به جایگاه رسانه در مسائل فرهنگی جامعه، ابراز داشت: فعالیت رسانه ای خبرگزاری رسا در عرصه مسائل فرهنگی و پوشش اخبار حوزوی بسیار مغتنم و قابل تقدیر است و هدایت فرهنگی جامعه در حقیقت از بزرگ ترین رسالت های رسانه ای می باشد.

 

امام جمعه بخشایش فعالیت رسانه ای خبرگزاری رسا را در حیطه خود یک امر تبلیغی عنوان کرد و افزود: رسانه ها می توانند با پوشش اخبار مذهبی و حوزه های علمیه در تبلیغ دین مبین اسلام گام بردارند و در این راستا ثأثیر بسزایی بگذارند.

 

وی از جمله رسالت های رسانه های داخلی را پیگیری رهنمودهای رهبری دانست و تصریح کرد: رسانه های می توانند با خط رسانه‌ای و خبری خود پیگیر مطالبات رهبری در فضای عمومی مردم و جامعه و همچنین در ارتباط با مسؤولان باشند.

 

حجت الاسلام غفاری با اشاره به رابطه نظام اسلامی و رسانه ها، تصریح کرد: رسانه ها و خبرنگاران با پیگیری اهداف نظام می توانند در مخابره خدمات کشور تلاش کنند و خدمات صورت گرفته از سوی نظام را برجسته سازند.

 

امام جمعه بخشایش، با اشاره به برنامه های اقتصادی و سیاسی جامعه، ابراز داشت: از دیگر رسالت های رسانه بررسی و پیگیری مسائل اقتصادی و ایجاد فضای آرام سیاسی در راستا منافع مردم است.

 

وی توسعه فرهنگی و دینی و فعالیت در راستای عقاید دینی مردم و جامعه را افتخاری بزرگ دانست و افزود: این افتخار بزرگ نصیب خبرگزاری رسا با فعالیت در راستای مباحث دینی، اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی شده است.

 

حجت الاسلام غفاری، ضمن تأکید بر حمایت از فعالان عرصه رسانه، اذعان داشت: امیدواریم فعالیت رسانه ها در عرصه مسائل حوزوی به عالی ترین وجه پیگیری و ادامه یابد./854/ت302/ب4

ارسال نظرات