۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۷۹۸۶۴
نماینده پارلمان عراق:

اجرای اصلاحات در پرتو تأکید مرجعیت به راحتی انجام می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس پارلمان عراق با اشاره به طرح اصلاحات نخست وزیر این کشور خاطرنشان کرد که حمایت مرجعیت، جرات اصلاحات را به سیاستمداران عراقی می‎دهد.
حجت الاسلام همام حمودي نايب رييس پارلمان عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ همام حمودی، نائب رییس پارلمان عراق امروز طی جلسه ای که با حضور احزاب و سیاستمداران مختلف در بغداد برگزار شد، با اشاره به طرح اصلاحات حیدر العبادی، نخست وزیر این کشور خاطرنشان کرد: هیأت رییسه پارلمان عراق کارگروهای خود را برای اجرا و فعالسازی هر چه سریعتر اصلاحات در این کشور ملزم کرده است.


وی به تاثیر فتوای مرجعیت در مبارزه با جریان تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: پیروزی‎های که رزمندگان در میدان‎های جنگ علیه داعش بدست می‎آورند نتیجه فتوای جهاد مرجعیت است.


حجت الاسلام حمودی یکی دیگر از آثار فتوای مرجعیت را وحدت بین جریان‎های سیاسی در این کشور دانست و تصریح کرد: امروز به برکت فتوا و حمایت مرجعیت، مسؤولان سیاسی توان اجرای اصلاحات و مبارزه با فساد مالی و اداری را دارند.


وی هدف از اصلاحات را تکریم انسان و خدمت بهتر به مردم عراق توصیف کرد و افزود: اصلاحات موجب مبارزه با فساد و افزایش عزت مردم عراق می‎شود. رقابت حزبی و منافع شخصی جایگاهی در اصلاحات این کشور ندارد./994/ب901/د

ارسال نظرات