۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۲۸۱۲۸۹
امام جمعه بابلکنار:

مجتمع بزرگ فرهنگی شیخ کبیر در بابلکنار احداث می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابلکنار گفت: مجتمع بزرگ فرهنگی شیخ کبیر با زیر بنای شش هزار متر در سه فاز در‌ منطقه بابلکنار احداث می شود.
امام جمعه بابلکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار عصر دوشنبه در مراسم آغاز به کار مجتمع بزرگ فرهنگی شیخ کبیر شهرستان بابل در شهر مرزیکلا که با حضور مسؤولان و مردم بخش بابلکنار برگزار شد، گفت: مجتمع بزرگ فرهنگی علامه شیخ کبیر این شهرستان شامل مصلای جمعه با معماری بسیار زیبا، مرکز آموزش امور دینی، سالن آمفی تئاتر، اتاق کنفرانس با زیر بنای شش هزار مترمربع، به نگین فرهنگی این منطقه تبدیل می شود.


 

وی به روند انجام پروژه مصلای جمعه بابلکنار پرداخت و اذعان کرد: کلنگ احداث مجتمع فرهنگی بابلکنار در سال 92 به زمین زده شد و طی دو سال از زمان تأیید نقشه فنی از امروز شاهد آغاز روند ساخت آن خواهیم بود.

 

حجت الاسلام بابائیان به محرومیت منطقه بابلکنار به لحاظ امکانات فرهنگی اشاره کرد و گفت: نبود حوزه علمیه در این منطقه، با وجود داشتن عالمان برجسته و پیشینه بزرگ فرهنگی یکی از نیازهای این منطقه محسوب می شود.

 

امام جمعه بابلکنار ادامه داد: مجتمع بزرگ فرهنگی آیت الله شیخ کبیر در سه فاز پیش بینی شده است که در فاز اول پیشرفت فیزیکی 20 درصد  و اعتبار ده میلیارد ریالی برای آن در نظر گرفته شد.

 

وی با اشاره به برگزاری چهارمین سال نماز جمعه در بابلکنار به دستاوردهای این پایگاه سیاسی عبادی پرداخت و تصریح کرد: نمازجمعه مرکز همدلی، وحدت، بصیرت و تجلی قدرت جهان اسلام در مقابل دشمنان است./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات