۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۸۱۴۹۱
مسؤول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی قم خبر داد؛

آغاز سه دوره آموزشی در حوزه علمیه خواهران جعفریه

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: سه دوره آموزشی ویژه طلاب خواهر حوزه علمیه و مبلغان جعفریه در این شهر آغاز ‌شد.
براتي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، عبدالعلی براتی در گفتگویی اظهار کرد: این دوره آموزشی با شرکت 50 نفر از طلاب حوزه علمیه جعفریه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

 

وی در تشریح این دوره‌های آموزشی تاکید کرد: دوره آموزشی تربیت مربی نماز با عنوان مفتاح با همکاری مرکز تخصصی نماز اجرایی می‌شود.

 

وی دومین دوره آموزشی ویژه طلاب خواهر جعفریه را دوره تربیت مبلغ پیشگیری و مراقبت از اعتیاد ذکر کرد که با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برگزار می‌شود.

 

براتی، سومین کارگاه آموزشی طلاب جعفریه را مشاوره و مداخله در بحران بیان کرد و افزود: این دوره‌های آموزشی از روز دوشنبه در حوزه علمیه خواهران جعفریه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

 

به گفته وی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم پیش از این نیز دوره‌های مختلف آموزشی برای طلاب خواهر حوزه علمیه جعفریه برگزار کرده و علاوه بر آن، تعدادی از طلاب این حوزه در دوره آموزشی راهبر که ویژه طلاب برادر و

خواهر برگزار شده، شرکت کردند./1325/د102/ی

ارسال نظرات