۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۸۱۷۷۱
استاد حوزه علمیه بابل:

ملت ایران با الگوگیری از آزادگان تسلیم زورگویی‌های استکبار جهانی نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با تأکید بر حفظ روحیه مقاومت در برابر دشمنان، گفت: ملت ایران با الگوگیری از صبر و استقامت آزادگان تسلیم زورگویی های استکبار جهانی نمی شود.
محمدعلي حاجي زاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه مازندران، عصر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان منطقه بندپی با تمجید از صبر و استقامت آزادگان گفت: آزادگان با تحمل درد و رنج ایام اسارت الگوهای برجسته مقاومت، صبر و ایثار در جامعه ما هستند.
 
وی ایام اسارت را جبهه دیگری از مبارزه و نبرد میان حق و باطل دانست و افزود: آزادگان در ایام اسارت بر اساس روحیه و باور دینی ناشی از ایمان بالای خود، صبر و مقاومت مثال زدنی را در مقابل دشمن و در خانه اش به نمایش گذاشتند.
 
مسؤول شورای فرهنگ عمومی بخش بندپی غربی بر لزوم بهره گیری از دستاورد ایام اسارت و تبیین آن برای نسل جوان جامعه، تأکید کرد: اثر ایستادگی، مقاومت و تسلیم نشدن با اتکال بر ایمان الهی در برابر اراده دشمن، پیروزی در دفاع مقدس و به زانو درآمدن دشمنان در همه فتنه ها بوده است.
 
وی تأکید کرد: با توجه به هجمه های سنگین دشمنان علیه نظام اسلامی، امروز بیشتر از هر زمانی دیگر به مقاومت در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی نیاز داریم.
 
حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره پایداری و مقاومت در برابر فشارهای استکبار، اظهار داشت: آمریکا در رأس استکبار جهانی و قدرت شیطانی؛ نمی تواند ملت ما را که دارای سابقه ای درخشان در مقاومت از جمله در دفاع مقدس است، تسلیم خود کند.
 
وی با اشاره به ثبت و درج خاطرات ایام اسارت و سختی های آن روز برای نسل های آینده، خاطرنشان کرد: آزادگان و ایثارگران با ثبت خاطرات خود در ایام دفاع مقدس، آنرا به عنوان گنجینه ای ارزشمند برای نسل های آینده در جهت قدرشناسی از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی برجای بگذارند.
 
استاد حوزه علمیه به مقاومت مظلومان منطقه در برابر عمال استکباری و صهیونیستی پرداخت و تصریح کرد: آنچه که انقلاب اسلامی را الگوی مقاومت در سطح جهانی معرفی کرده، پایمردی و دلیری های ایثارگران و از جمله آزادگان ما است.
 
وی ادامه داد: امروز همه از جمله مسؤولان موظف هستند تا با نصب‌العین قرار دادن سخنان و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حفظ وحدت بکوشند و اجازه سوء استفاده دشمنان و خیال خام نفوذ بیگانگان به کشور را ندهند./1313/پ202/ح
ارسال نظرات