۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۸۲۱۲۹

پایان اعتصاب غذای اسیر فلسطینی

خبرگزاری رسا ـ اسیر فلسطینی که در اعتراض به تمدید بازداشت بدون محاکمه خویش بیش از شصت روز اعتصاب غذا کرده بود، به روند اعتصاب خود پایان داد و از تمامی کسانی که با او اعلام همبستگی کردند، سپاسگزاری کرد.
محمد علان اسير فلسطيني

به گزارش خبرگزاری رسا، جمیل خطیب وکیل محمد علان اسیر فلسطینی که بیش از شصت روز در اعتصاب غذا به سر می برد بعد از پایان دیدار با موکلش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان برازیلیا تصریح کرد: موکل بنده بعد از موافقت دیوان عالی رژیم صهیونیستی با پایان بازداشت اداری‌اش که بدون محاکمه و تفهیم اتهامات ادامه یافته بود، به بیش از شصت روز اعتصاب غذای خود خاتمه بخشید.

 

محمد علان همچنین از تمامی کسانی که با او در این مبارزه اعلام همبستگی نمودند، تصریح کرد: از تمامی مردم و نهادهای فلسطینی و نیز جامعه بین المللی که از هدف و آرمان بنده حمایت کردند، سپاسگزارم.

 

وکیل محمد علان ابراز داشت: وی در حال حاضر تحت درمان است و بعد از اعلام خبر موافقت دیوان عالی رژیم صهیونیستی با آزادی‌اش، به اعتصاب غذای خود پایان داده است. ضمنا این ماجرا را به اطلاع والده این اسیر فلسطینی رساندیم و به او گفتیم که فرزندش با آغاز روند درمان موافقت کرده است.

 

گفتنی است تا پیش از اعلام خبر پایان اعتصاب غذای محمد علان از سوی وکیلش، اخبار ضد و نقیضی در این باره وجود داشت؛ زیرا جمعیت اسرای فلسطینی پیش از این با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که روند اعتصاب ادامه دارد./994/ب101/د

ارسال نظرات