۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۲۸۲۸۴۶
امام جمعه مرند:

کاروان رضوی مایه خیر و برکت به سراسر کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نعمت‌زاده با بیان این‌که حرکت کاروان‌های رضوی در نقاط مختلف کشور عطر حرم رضوی را به دورترین نقاط میهن رسانده است، گفت: کاروان رضوی مایه خیر و برکت به سراسر کشور است.
حجت الاسلام علي نعمت زاده، امام جمعه مرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کاروان زیر سایه خورشید عصر روز گذشته میهمان مردم ولایتمدار مرند بود و هزارن نفر از مردم این شهرستان کاروان رضوی را از ورودی شهر تا محل برگزاری مراسم با اهدای شاخه گل های معطر مشایعت کردند.

 


حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند در دیدار با خادمان رضوی و اعضای کاروان زیر سایه خورشید در آذربایجان شرقی اظهار داشت: میزبانی از پرچم و خادمان رضوی روزی تاریخی برای مرند بود و خدا را به واسطه این نعمت شکرگزاریم.

 


وی با بیان این‌که حرکت کاروان های زیر سایه خورشید مایه خبر و برکت معنوی به سراسر کشور است، خاطرنشان کرد: افتخار ایران اسلامی است که میزبان این دو خواهر و برادر بزرگوار هستیم که برای کشورمان برکت و بزرگی و عظمت هدیه کرده اند.

 


امام جمعه مرند حضور خادمان رضوی را یک فرصت ارزشمند معنوی برشمرد و گفت: با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در این شهر مردم احساس می کنند مشهد الرضا به شهرشان آمده و عطر حرم رضوی را در میان خود احساس می کنند.

 


بنابر این گزارش، خادمان حضرت ثامن الحجج در ادامه سفر به مرند از پدران دو شهید مدافع حرم در مرند با اهدای نشان رضوی تجلیل کردند. همچنین دو نوزاد دختر و پسر در بیمارستان مرند توسط خادمان رضوی به نام‌های رضا و زهرا نام‌گذاری شدند.

 


همزمان با حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهر مرند و بازدید از بیمارستان این شهر و عیادت از بیماران دو نوزاد دختر و پسر توسط خادمان رضوی به نامهای رضا و زهرا نام‌گذاری شدند و اذان و اقامه در گوش این نوزادان توسط مبلغ کاروان و خادم رضوی قرائت شد.

 


گفتنی است، در دیدار خادمان رضوی و اعضای کاروان زیر سایه خورشید با حجت الاسلام نعمت زاده نشان رضوی از سوی خادمان امام رضا(ع) به امام جمعه مرند اهدا شد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات