۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۸۳۰۳۲
کارشناس مسائل سیاسی:

مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی در خدمت رسانی به مردم است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی مدیریت جهادی در خدمت‌رسانی به مردم را مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در رویه انقلابی امام راحل(ره) خدمت‌رسانی بر اساس دین‌محوری و محرومیت‌زدایی بر اساس عدالت‌محوری مورد تأکید قرار گرفته است.
حجت الاسلام جاوري شهرضا

حجت الاسلام محمد حسین جاوری، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، تبیین اندیشه های دولت اسلامی را مهم ترین مبانی تفکری سخنان امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب برشمرد و اظهار کرد: رهبران ما همواره در تلاش بوده و هستند تا دیدگاه‌های اسلامی نهفته در متون فقهی درباره دولت و مملکت‌داری را استخراج و با زبان امروز به مردم تفهیم و تشریح کنند.

 

وی در ادامه عدالت گستری و توسعه عدالت اجتماعی را از آرمان های دین اسلام دانست که بارها در متونی همچون نهج البلاغه مورد سفارش قرار گرفته و افزود: هر چند این آرمان ها هیچ گاه در دوران ائمه طاهرین(ع) به صورت کلی یا جزئی محقق نشد اما به عنوان ذخیره های ارزشمندی برای امروز باقی ماند، تا آن که به عنوان آمال ملت ایران در انقلاب اسلامی طرح و مطالبه شد.

 

کارشناس مسائل سیاسی ساده‌زیستی انقلابی و تلاش جهادی را از ویژگی های مدیریتی حضرت علی(ع) در دوران خلافت آن حضرت برشمرد و تأکید کرد: سیره عملی و کلامی آن حضرت این اصطلاح را در اذهان متبادر کرد که می توان با اتکال به خداوند حتی در سخت ترین شرایط پیشرفت های چشمگیری به دست آورد.

 

حجت الاسلام جاوری هفته دولت را فرصتی برای بازگشت به اندیشه های امام(ره) و رهبری دانست و اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است تا دولت مردان به درستی به این نکته بیندیشند که مطالبه اسلام از یک مدیر اسلامی چیست و چرا امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب بر مطالعه متون اسلامی به ویژه نهج البلاغه، به مدیران تأکید و سفارش داشته‌اند.

 

وی مدیریت جهادی در خدمت رسانی به مردم را مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در رویه انقلابی امام راحل(ره) خدمت‌رسانی بر اساس دین محوری و محرومیت زدایی بر اساس عدالت محوری مورد تآکید قرار گرفته است./868/ت302/ح

ارسال نظرات