۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۸۳۵۲۸
جریان الوفای بحرین:

مقاومت مردم بحرین به کابوس شبانه نظام آل‎خلیفه مبدل شده است

خبرگزاری رسا ـ جریان اسلامی الوفای بحرین با محکومیت بازداشت عالم دینی و عضو سابق پارلمان بحرین تصریح کرد که مقاومت مردمی، کابوس شبانه نظام آل‎خلیفه شده است.
تيار الوفاء الاسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان اسلامی الوفای اسلامی بحرین بازداشت حجت الاسلام حسن عیسی از رهبران جمعیت الوفاق و عضو سابق پارلمان این کشور را ادامه سیاست محاصره دین و علمای دینی توصیف کرد.

 

جریان الوفا با صدور بیانیه‌ای همگان را به ناکام گذاشتن اینگونه اقدامات و پاسخ به تجاوز و لاابالی گری متمادی از جانب نظام آل خلیفه فراخواند.

 

الوفا در پاسخ به مواضع راشد خلیفه وزیر کشور بحرین تصریح کرد: تدابیر امنیتی حکومت، نشانگر ورود نظام به استفاده از ادبیات ترس و تهدید است. این اظهارات و تدابیر، تنها هجومی تبلیغاتی است که بارها به شکست انجامیده است.

 

این جریان با اشاره به تنگنایی که نظام آل خلیفه در آن به سر می برد، افزود: ادامه روند حضور میدانی مردم در عرصه سیاست و ایستادگی شرعی و قانونی بر خواسته‌های خود، کابوسی را ایجاد کرده است که نظام از فهمیدن آن عاجز است.

 

در بخش دیگری از این بیانیه به تلاش آمریکا و انگلیس برای حل موضوعات مختلف منطقه از جمله پرونده بحرین اشاره و تصریح شده است: عربستان سعودی همواره از گفت‌‌و‌گو و مذاکره پیرامون مسائل بحرین سرباز می زند تا از این طریق مناطق تحت سیطره و نفوذ خود را از دست ندهد.

 

جریان اسلامی الوفای بحرین بر ضرورت وحدت میان مخالفان نظام آل خلیفه و بازنگشتن از خواسته‌های شرعی و قانونی مردم تاکید کرد./981/ب902/د

ارسال نظرات