۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۲۸۳۷۶۰

آمادگی شبانه‎روزی مبلغان مصری برای پاسخگویی به سوالات حجاج

خبرگزاری رسا ـ مجمع پژوهش‌های اسلامی مصر تاکید کرد که با توجه به نزدیکی ایام حج، گروهی از مبلغان مصری با استقرار در مسیر کاروان‌های اعزام حاجیان، به صورت شبانه روزی به سوالات شرعی آنان پاسخ خواهند داد.
محي الدين عفيفي دبيرکل مجمع پژوهش هاي الازهر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع پژوهش‌های اسلامی مصر از حضور شبانه روزی علما و مبلغان این کشور در فرودگاه‌ها برای پاسخگویی به سوالات شرعی حجاج بیت الله الحرام خبر داد.

 

محیی الدین عفیفی دبیرکل مجمع پژوهش‌های اسلامی گفت: از یکشنبه هفته آینده و در چهارچوب اجرای استراتژی مجمع پژوهش‌های اسلامی در آگاهی بخشی به حجاج بیت الله الحرام، مبلغان الازهر مصر به صورت شبانه‌روزی با حضور در فرودگاه بین المللی قاهره، برج العرب، بندرگاه سفاج و سوئز، به سوالات شرعی آنان پاسخ داده و مناسک حج را یادآوری می کنند.

 

عفیفی افزود: گروه‌های تبلیغی با هدف آگاهی بخشیدن به حاجیان، تاکید بر اهمیت وقار، آرامش و متانت به هنگام ادای مناسک حج، تاکید بر اهمیت خوش اخلاقی در تعامل با مردم و تشویق به بهره‌بری هرچه بهتر و بیشتر از لحظه لحظه این سفر مبارک در میان کاروان‌های اعزام به حج تقسیم خواهند شد.

 

عفیفی خاطر نشان کرد که این مبلغان به صورت شبانه روزی اعزام حجاج را در فرودگاه و بندرگاه‌ها تحت پوشش قرار می دهند./981/ب902/د

ارسال نظرات