۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۸۳۸۵۴
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ایران اسلامی با درایت رهبر انقلاب و بیداری مردم شکست‏ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه همان‌گونه که رهبری فرمودند، راه نفوذ آمریکا را خواهیم بست، گفت: ایران اسلامی با درایت رهبر و بیداری مردم شکست‏ناپذیر است.
نماينده ولي فقيه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان در خطبه‏های نماز جمعه این هفته با تأکید بر اینکه حمایت از دولتی که با رأی مردم انتخاب و با تنفیذ رهبری مشروعیت دارد، وظیفه همگانی است، اظهار داشت: دولت باید مورد حمایت همه اقشار جامعه قرار گیرد.

 

خطیب نماز جمعه سمنان خاطر‌نشان کرد: دولت نیز باید با خدمتگزاری بیشتر، به دنبال ایجاد و کسب رضایت‏مندی در بین آحاد مردم باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره توطئه آمریکا برای نفوذ در منطقه بیان کرد: به گفته رهبری، آمریکا از دو راه قصد نفوذ در منطقه دارد و می‏خواهد با تفرقه افکنی در بین کشورهای مسلمان منطقه و همچنین از راه توافق هسته‏ای اعمال نفوذ کند.

 

وی با اشاره به نامگذاری روز هشتم شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، به نام مبارزه با تروریسم اظهار داشت: دولت آمریکا حامی واقعی تروریسم در جهان است و جنایات منافقان کوردل با کمک آمریکا و صهیونیسم در تاریخ انقلاب مشخص است و این امر نشان‏دهنده همدستی بارز آنها در ایجاد تروریسم است.

 

امام جمعه سمنان با تأکید بر توجه، حمایت و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: تصویب قانون حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر در مجلس شورای اسلامی قابل ستایش و قدردانی است.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های دولت تدبیر و امید در کشور در بخش‏های مختلف؛ یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‏داشت.

 

گفتنی است، سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان نیز پس از اقامه نماز جمعه به بیان برخی دستاوردها و پروژه‏های عمرانی بهره‏برداری شده و در دست اجرا در این شهرستان از سوی دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: در هفته دولت امسال تعداد 399 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در شهرستان سمنان با بیش از دو هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‏برداری رسید./977/پ202/ب4

ارسال نظرات