۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲
کد خبر: ۲۸۴۳۸۱
امام جمعه شهر قمصرکاشان:

ارتباط با آمریکا به معنای دست برداشتن از اصول است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر قمصر کاشان ارتباط با آمریکا را به معنای دست برداشتن از اصول دانست و گفت: هم پیمانی با آمریکا به معنای هم پیمانی با شیطان بزرگ بوده و این امر برای ملت ایران غیر قابل قبول است.
حجت الاسلام قاسم ارمي ارمکي

حجت الاسلام قاسم ارمی، امام جمعه شهر قمصر کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: امام راحل بعد از سه دهه مبارزه و یک دهه مملکت داری با روحیه ای با نشاط و انقلابی فرمود که ما در قدم های ابتدایی مبارزه با استکبار جهانی هستیم.

 

وی افزود: مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی ادامه دارد و در هیچ یک از مسائل منطقه نخواهیم توانست با آمریکا تفاهم کنیم.

 

حجت الاسلام ارمی با تأکید بر این که جبهه استکبار به دنبال تغییر رویکرد ایران اسلامی در منطقه است، گفت: در 37 سال گذشته استکبار از ایران اسلامی سیلی خورده است و امروز به بهانه همراهی و همکاری با ایران به دنبال تسلط بر امور منطقه است.

 

امام جمعه شهر قمصر کاشان با بیان این که استکبار به دنبال به سلطه درآوردن ایران اسلامی است، گفت: ایران باید مبارزه خود با استکبار جهانی و  فرزند نامشروعش در منطقه را ادامه دهد.

 

به گفته وی، آمریکا خواستار عدم حمایت ایران از حزب الله و پذیرش موجودیت اسرائیل و عدم حمایت از انقلابیون منطقه است، از این رو رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود می فرماید، هرکجا اسرائیل در جنگ باشد ما طرف مقابل را حمایت خواهیم کرد.

 

وی با تأکید بر این که ایران اسلامی به هیچ شکلی همکاری با آمریکا در منطقه را نخواهد پذیرفت، گفت: برخی ساده لوحان به دنبال ارتباط با آمریکا هستند.

 

حجت الاسلام ارمی ارتباط با آمریکا را به معنای دست برداشتن از اصول دانست و گفت: هم پیمانی با آمریکا به معنی هم پیمانی با شیطان بزرگ است که این امر برای ملت ایران غیر قابل قبول است./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات