۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۸۴۹۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

دولتمردان مراقب حیله گری های انگلیس باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که امروز هم باید مراقب حیله گری غربی‌ها و به ویژه انگلیس علیه اسلام باشیم، گفت: آن ها در هیچ شرایطی دست از دشمنی و عداوت با اسلام برنخواهند داشت.
عبدالرضا سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز مبارزه با استعمار انگلیس، گفت: ملت ما نشان داده است که در هیچ برهه از زمان در مقابل زیاده خواهی ها و توطئه گران کوتاه نخواهد آمد و تحت هیچ شرایطی تسلیم زورگویان و قلدران و کسانی که بویی از بشریت نبرده اند نخواهند شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که امروز هم باید مراقب این حیله گران پیر و توطئه گران علیه اسلام باشیم، ادامه داد: آنها در هیج شرایطی از دشمنی و عداوت با اسلام دست نخواهند برداشت حتی لبخندهای به ظاهر دوستانه آنان را باید کاملا مراقبت کرده و هوشیار باشیم.

 

وی با بیان این مطلب که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه رویدادها و جبهه های مخالف انقلاب، انگلیس در صدر مخالفان ما بوده، افزود: ضمن احترام به همه معاهدات بین المللی، دولتمردان ما باید مراقبت لازم را از حیله گری های استعمار و به ویژه انگلیس که پرونده آن برای ما روشن است، داشته باشند.

 

حجت الاسلام سروستانی گفت: مسأله ای که امروزه شاید برای جامعه ما خطر بزرگی باشد ایجاد تفرقه است که اگر موشکافی بشود به یقین دست استکبار و به ویژه انگلیس در این وسط نمایان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: روشنفکران ما به جای تخریب همدیگر و دعواهای جناحی و سلائق سیاسی به ندای مقتدا و امام خویش، سفینه النجاه انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری گوش فرا دهند و همه توان خود را کنار هم بگذارند و با تحمل همدیگر در مقابل توطئه های دشمنان با ایجاد صفوفی که در مقابل دشمن داشتیم در کنار هم قرار بگیرند و مراقب توطئه ها و دسیسه های دشمنان باشند.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ جهان اسلام شهید رئیسعلی دلواری گفت: این سردار شهید با تبعیت از علمای دین در مبارزه با تهاجم دولت انگلیس ایستادگی، و از کیان میهن اسلامی و ارزش های دینی به خوبی دفاع کرد و در این مسیر جان خود را هدیه کرد و امروز که سال ها از شهادت آن سردار رشید می گذرد نام او و یاران او در جامعه زنده تر است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: دول غربی به ویژه دولت انگلیس از دیر باز زمینه ایجاد فتنه ها و دسیسه های متعددی را برای جهان اسلام به کار برده و هر جا که مبارزه با اسلام و ارزش های دینی مطرح بوده، انگلیس در ان توطئه سرآمد محسوب می شده است، چنانچه ایجاد، حمایت و هدایت فرقه های انحرافی مثل وهابیت و امروزه هم طرح تشیع انگلیسی از جمله این فتنه ها به شمار می آیند.

 

وی اضافه کرد: این دولت موذی که ام التوطئه است بارها از طرق مختلف اقدام به توطئه و تهاجم نظامی علیه منافع ایران اسلامی کرده است که شهید رئیسعلی با حمایت علما و مردم متدین در برابر یکی از این حرکت های استعماری انگلیس ایستادگی کرد./833/202/ب1

ارسال نظرات