۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۸۶۲۹۳
مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب کنگان عنوان کرد؛

نقش تاثیر گذار جشنواره علامه بلادی در بالندگی حوزه های علمیه استان

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان گفت: جشنواره علامه بلادی در بالندگی حوزه های علمیه استان نقشی تاثیرگذار دارد.
مدير مدرسه علميه علي بن ابيطالب(ع) کنگان
حجت الاسلام خلفانی مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مسأله پژوهش را یکی از بنیادی ترین سنت های دیرپای حوزه عنوان کرد، و گفت: این مسأله باید درجهت گسترش معارف دینی مد نظر طلاب و فضلای عزیز قرارگیرد تا تحت ظل آن نیازهای جامعه ی جهانی اسلام که در توان حوزه است برآورده شود.
 
وی درباره برگزاری جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری اظهار داشت: این جشنواره ها قطعاً باید مورد توجه قرار گیرد تا ظرفیت قلم زدن، مهارت و رشد علمی طلاب رو به صعود باشد و کسانی که ظرفیت و توانایی دارند باید وارد میدان شوند و استعدادهای خود را در این راستا شکوفا سازند و موجب بالندگی حوزه های علمیه شوند.
 
به گزارش رسا جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری دارای دو دبیرخانه در قم و بوشهر و با موضوع علمی و پژوهشی است و به نام یکی از بزرگان و علمای استان بوشهر نام‌گذاری شده است و طلاب و روحانیان می‌توانند پایان‌نامه‌ها، کتب و مقالات خود را برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه‌های که در قم و بوشهر ارسال کنند.
 
جشنواره پژوهشی علامه بلادی بوشهری 13 آذر امسال در بوشهر برگزار می شود./833/303/ب3
ارسال نظرات