۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۸۶۸۵۸
با حضور آیت‌الله ناصری؛

افتتاح حوزه علمیه خواهران شاهین شهر

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی نرجس خاتون شاهین‌شهر گفت: افتتاحیه حوزه علمیه خواهران شاهین‌شهر ۲۲ شهریور در محل امامزاده نرمی (ع) با حضور آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی برگزار می‌شود.
فاطمه بلوچي مدير مرکز تخصصي تفسير علوم قرآني نرجس خاتون شاهين‌شهر

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، فاطمه بلوچی مدیر مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی نرجس خاتون شاهین‌شهر، ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران همزمان با شهادت جوادالائمه(ع) و مراسم بزرگداشت آغاز می‌شود، اظهار داشت: افتتاحیه حوزه علمیه خواهران شاهین‌شهر 22 شهریور در محل امامزاده نرمی(ع) شهرستان برخوار با حضور آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی برگزار می‌شود.

وی با بیان این که امسال مرکز تخصصی تفسیر و علوم نرجس خاتون با 80 طلبه در سه‌پایه تحصیلی سال تحصیلی خود را شروع می‌کند، افزود: در مقطع کارشناسی ارشد 41 نفر طلبه خواهر فارغ‌التحصیل داشته‌ایم.

مدیر مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی نرجس خاتون شاهین‌شهر ادامه داد: این مرکز مجهز به پژوهشکده علم و دین و نرم‌افزارهای قائمیه است و با عنایت مقام معظم رهبری به حوزه‌های علمیه به نرم‌افزارهای نور نیز تجهیز شده است.

وی با بیان این که مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی نرجس خاتون شاهین‌شهر دارای رتبه اول کشوری در مسابقات «رشد» در بین حوزه‌های علمیه خواهر کشور است، تصریح کرد: در زمینه فرهنگی و تهذیب این مرکز دارای رتبه‌های برتر در میان مراکز تخصصی و آموزش استان است.

بلوچی تأکید کرد: برای سال تحصیلی جدید نیز توجه به مباحث اخلاقی طلاب، کرسی‌های آزاداندیشی، کارگاه‌های علمی با رویکرد تولید علم، سبک زندگی اسلامی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد./939/101/ب3

 

ارسال نظرات