۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۸۹۳۶۸
امام جمعه محمودآباد:

انفعال کشورهای عربی، عامل گسترش جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غفلت جهان عرب، گستاخی رژیم غاصب صهیونیستی را در پیش داشته است، گفت: ضرورت دارد کشورهای عربی در برابر جنایات صورت گرفته رژیم صهیونیستی نسبت به مسلمانان واکنش نشان دهند.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی امام جمعه محمودآباد، امروز در جمع فعالان سیاسی و فرهنگی این شهرستان با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود است، گفت: این رژیم تلاش دارد با کشتار و جنایت به منافع خود دست پیدا کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غفلت جهان عرب گستاخی رژیم غاصب صهیونیستی را در پیش داشته است، بیان داشت: ضرورت دارد کشورهای عربی در برابر جنایات صورت گرفته رژیم صهیونیستی نسبت به مسلمانان واکنش نشان دهند.

 

وی تصریح کرد: امروز جهان اسلام گرفتار مصیبت های بسیاری مانند ناامنی گسترده ناشی از جریان های تحمیلی و جبهه استکبار و گروه های تکفیری است که ایادی استکباری گروه داعش را برای تحقق اهداف خود ایجاد کردند.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که ملت مظلوم یمن تحت تاثیر وحشیانه ترین جنایات علیه آل سعود قرار دارد، گفت: مردم ستمدیده یمن سخت ترین شرایط انسانی را تحمل می کنند که نباید آل سعود نسبت به مسلمانان دست به این جنایات بزند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که رژیم غاصب صهیونیستی همواره به تحقق منافع خود و هم پیمانانش است، بیان داشت: این رژیم غاصب در روزهای اخیر شدیدترین حملات خود در چهارده ماه گذشته را متوجه قبله نخست مسلمانان و نمازگزاران مظلوم کرده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با کمک افراطی های شهرک نشین به مسلمانان مظلوم حمله کرده و دست به جنایت زدند که نباید چنین اقدامات شوم و ناپسندی صورت گیرد.

 

وی با بیان این که انفعال کشورهای عربی عامل گسترش جنایت های رژیم صهیونیستی است، گفت: افکار عمومی دنیا باور دارد سکوت و انفعال کشورهای عربی یکی از علت های اصلی و اساسی گستاخی صهیونیست ها است که دست به چنین اقدامات و تلاش هایی می زند.

 

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که ضرورت دارد کشورهای اسلامی با وحدت و همدلی برای تحقق ارزش های اسلامی و حمایت از یکدیگر گام بردارند، افزود: دشمنان به دنبال تفرقه و اختلاف کشورهای اسلامی هستند که باید همدلی و همزبانی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمنان به دنبال توطئه و نقش آفرینی در کشور هستند که مهم ترین وظیفه نخبگان حراست و پاسداری از پایه های انقلاب و فکر انقلابی است.

 

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی هستند که رهبری معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه این امر را بیان کرده و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ضرورت دارد در برابر تلاش های شوم دشمنان هوشیاری و بصیرت داشته باشیم، گفت: بصیرت محوری رمز تعالی ملت ایران است که وظیفه داریم در راستای بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری کوشا باشیم./950/202/ب3

ارسال نظرات