۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۸۹۵۵۶
در آستانه هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده 44 شهید روحانی استان زنجان

خبرگزاری رسا ـ در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس و با همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان از خانواده های 44 شهید روحانی و طلبه استان با حضور نماینده ولی فقیه تجلیل به عمل آمد.
شهداي روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، کنگره گرامیداشت شهدای روحانی استان زنجان به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان و با همکاری برخی از نهادهای فرهنگی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

 

بنابر این گزارش؛ در این کنگره گرامیداشت که از ساعت 9 صبح امروز و در سالن جهاد کشاورزی زنجان برگزار شد، امام جمعه زنجان، رییس بنیاد شهید استان، رییس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و طلاب حوزه های علمیه استان از ابتدا در مراسم حاضر شدند همچنین خانواده های شهدای روحانی زنجان از اقصی نقاط استان در این مراسم حضور یافته و گرمای ویژه ای را به شکوه جلسه افزودند.

 

مادران شهدای روحانی با نجابت و حیای همیشگی خود در مراسم به همراه فرزندان بزرگ خود حضور داشتند؛ اما دیگر خبری از جوانی و شور و حال آن ایام که طلبه جوان خود را راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل می کرد، نبود اما باز هم با این سن وقتی اسم فرزند دلبندش را مجری قرائت می کرد و از آنها برای گرفتن لوح تقدیر دعوت به عمل می آمد شخصا با کمال افتخار و البته با زانو درد این روزها برای گرفتن لوح از دست امام جمعه در جایگاه حضور می یافت.

 

گفتنی است؛ در این کنگره گرامیداشت همه 44 خانواده شهید روحانی و طلبه استان با اهدای لوح و جوایزی که تنها هدف از آن زنده کردن یاد شهدا بود، تجلیل شدند که البته تعدادی از خانواده ها در مراسم حضور نداشتند که هدایای آنها به خانواده های شان تحویل داده خواهد شد. /949/203/ب3

ارسال نظرات