۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۸۹۵۷۷

فراخوان ائتلاف 14 فوریه برای «برائت از مشرکان» در بحرین

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین مردم را به اعلام برائت از مشرکان و شرکت در راهپیمایی با شعار «قدس ما یهودی سازی نخواهد شد» فراخواند.
جنبش انقلاب 14 فوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در تلاش برای اجرای طرح های انقلابی همزمان با مناسبت های اسلامی و در روز عرفه و عید سعید قربان، بسته جدیدی از فعالیت ها و اقدامات را با عنوان «آمن المتوکّلون – 2» اعلام کرد.

 

این ائتلاف اعلام کرد: از جمله اهداف این طرح، اعلام برائت از مشرکان است. این شعاری است که امام خمینی (ره) مطرح کرده و در ایام حج به آن فراخوانده است؛ ایامی که مستکبران قصد داشتند آن را بی محتوا کنند و ابعاد سیاسی و اجتماعی را از آن دور سازند.

 

14 فوریه افزود: از آنجا که حج موسم وحدت مسلمانان است باید اقدام و حرکتی در حمایت از قبله اول مسلمانان مسجد الاقصی که پی در پی از سوی صهیونیست ها مورد تعرض قرار می گیرد انجام شود. در همین رابطه دعوت به برگزاری راهپیمایی در محکومیت تلاش ها برای یهودی سازی این مسجد با شعار «قدس ما یهودی سازی نخواهد شد» مطرح شده است.

 

این طرح شامل دعوت به برگزاری راهپیمایی برائت از مشرکان و مستکبران در روز جمعه در پاسخ مثبت به دعوت امام خمینی (ره) می شود. همچنین قرار است در این روز در مساجد ویران شده، نماز اقامه شود./981/ب102/د

ارسال نظرات