۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۸۹۶۴۶
با حضور آیت الله صفایی بوشهری؛

مراسم درگذشت آیت الله خزعلی در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم درگذشت آیت الله خزعلی با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در مسجد قرآن بوشهر برگزار شد.
مراسم درگذشت  آيت‌الله خزعلي در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مراسم درگذشت آیت‌الله خزعلی با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در مسجد قرآن بوشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام یوسف جمالی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این مراسم، گفت: این مراسم که همزمان با شهادت امام محمد باقر(ع) مصادف شده است برای شخصیتی است که عمر خود را در کلام خویش گذاشت تا ولایت را به مردم معرفی کند.

 

وی افزود: آیت الله خزعلی شخصیتی است که ما هر برگی از زندگی ایشان را که ورق می زنیم عشق به ولایت در آن مشاهده می شود.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: این عالم والا مقام کسی بود که به خاطر مرجعیت امام به صحنه آمد و جان خود و خانواده اش را برای ولایت گذاشت.

 

حجت الاسلام یوسف جمالی اضافه کرد: برای آیت الله خزعلی مهم نبود که فرزند خود چه می خواهد؛ بسیاری در تاریخ بودند که به خاطر بچه هایشان ولایت و حمایت از اسلام را رها کردند اما ایشان این گذشت و ایثار را داشت و راه را گم نکرد.

 

سخنران این مراسم با بیان اینکه آیت الله خزعلی تمام قد در خدمت نظام بود، اظهار داشت: وی 20 سال عضو شورای نگهبان بود و همیشه آیت‌الله خامنه‌ای را با نام مقام معظم رهبری خطاب می‌کرد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: آیت‌الله خزعلی از جمله کسانی بود که پس از فتنه سال 1388 اعلام موضع کرد.

 

وی یکی از بزرگ‌ترین خدمت این عالم گرانقدر را تأسیس بنیاد بین‌المللی غدیر خم عنوان کرد و ابراز داشت: وی این بنیاد را تشکیل داد و تقویت بخشید و امروز شاهد خیرات و برکات آن هستیم./833/202/ب2

ارسال نظرات