۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۸۹۸۵۰
دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری:

13 مهرماه آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره علامه بلادی

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری با بیان این‌که 13 مهرماه آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره علامه بلادی اعلام شده است که احتمال دارد تمدید شود، گفت: بر اساس برآورد انجام شده تعداد 900 اثر به جشنواره ارائه خواهد شد که تا این لحظه عمده آثار دریافت شده است.
حجت‌الاسلام يوسف جمالي مدير حوزه علميه خواهران استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام یوسف جمالی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ظهر امروز در جلسه معاونان پژوهش مدارس حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره علامه بلادی بوشهری گفت: این جشنواره در دو بخش علمی و اجرایی کار خود را سامان داده است.

 

وی با اشاره به بخش علمی این جشنواره بیان داشت: علمیت جشنواره بسیار مهم است و یکی از رکن‌های آن محسوب می‌شود و افرادی که در این بخش مدیریت می‌کنند انسان های باتجربه ای هستند.

 

دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: بخش علمی این جشنواره کار خود را به اتمام رسانده و شیوه‌نامه آن هم تدوین شده است که پس از جمع آوری آثار و داوری آنها، برترین ها تجلیل خواهند شد.

 

حجت الاسلام جمالی مهلت ارسال آثار به جشنوراه علامه بلادی را تا 13 مهر ماه سال جاری عنوان کرد، و بیان داشت: به احتمال فراوان این تاریخ تمدید خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: جشنواره علامه بلادی بوشهری شامل سه دبیرخانه که دو دبیرخانه در بوشهر و یک دبیرخانه در شهر مقدس قم است.

 

وی هدف از برگزاری این جشنواره را مشارکت و همگرایی روحانیان استان عنوان کرد و ابراز داشت: این جشنواره فرصت و انگیزه‌ای برای طلاب است تا بتوانند در عرصه پژوهش فعالیت کنند.

 

دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری درباره تعداد آثار ارسال شده به جشنواره گفت: بر اساس برآورد انجام شده تعداد 900 اثر به جشنواره ارائه خواهد شد که تا این لحظه عمده آثار دریافت شده است.

 

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه این جشنواره ویژه طلاب استان بوشهر است، تصریح کرد: همه آثار ارسال شده به دبیرخانه در روز جشنواره که 17 آذرماه سال جاری است به نمایش گذاشته می شود./833/202/ب2

ارسال نظرات