۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۹۰۴۱۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

تنفر نسبت به اسرائیل تنها منحصر به جامعه اسلامی نیست

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: اسرائیل یک رژیم کودک کُش و غیر مشروع صهیونیستی است که بسیاری از یهودیان نیز به این رژیم اعتراض دارند.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که اسرائیل مطرح کرده است که تا 25 سال نفسی راحت خواهیم کشید، گفت: رهبر معظم انقلاب با عنایت به حضرت حق و معنویت پاک و درآیت خود، پاسخی محکم به رژیم غاصب و حامیان رژیم غاصی صهیونیستی داد.

 

وی افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب تأثیر روانی بسیاری بر اسرائیل و حامیان او دارد تا بدانند که اسرائیل در این منطقه لحظه ای امنیت نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر این که مشروعیت اسرائیل هیچگاه تأیید نخواهد شد، چرا که اسرائیل یک رژیم جعلی و غاصب است، گفت: مهمترین پیام ایران اسلامی برای دیگر کشورها این است که اسرائیل یک غده سرطانی و یک رژیم جعلی و غاصب است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با بیان این که آنچه غاصب و جعلی باشد، هیچگاه مشروعیت پیدا نمی کند، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب موجب امید بخشی به انقلابیون منطقه و دوستدارن آنها در سراسر دنیا می شود.

 

وی با اشاره به این که تنفر نسبت به اسرائیل تنها منحصر به جامعه اسلامی نیست، گفت: مردم سراسر دنیا با بیداری خود مانع ورود نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کشورشان می شوند، از این رو امید آزادی خوهان را نیز افزایش خواهند داد.

 

به گفته وی اسرائیل یک رژیم کودک کُش و غیر مشروع صهیونیستی است که بسیاری از یهودیان نیز به این رژیم اعتراض دارند.

 

حجت الاسلام محمدی گفت: رژیمی که جای دیگران را غصب کرده باشد، مطمئنا روزی فرا می رسد که از بین برود و مکان غصب شده را به صاحبان خود بازپس دهد./1307/302/ب3

ارسال نظرات