۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۹۰۹۲۲
در پی فاجعه کشتار حجاج در سرزمین منا؛

تجمع اعتراضی طلاب مدرسه علمیه طالبیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراضی طلاب مدرسه علمیه عالی طالبیه تبریز در خصوص بی کفایتی آل سعود در مدیریت حج ابراهیمی و بی لیاقتی دولت عربستان پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله شبستری برگزار شد.
تجمع اعتراضي طلاب و روحانيان حوزه هاي علميه اردبيل در پي انتشار حکم اعدام شيخ نمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، تجمع اعتراضی طلاب مدرسه علمیه عالی طالبیه تبریز در خصوص بی کفایتی آل سعود در مدیریت حج ابراهیمی و بی لیاقتی دولت عربستان پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله شبستری برگزار شد.


طلاب و روحانیون با در دست داشتن پلاکاردهایی این حادثه بزرگ و غم بار را تأسف بار دانستند و وجود چنین حوادثی را در حج  و خانه امن الهی غیر قابل تحمل خواندند و خواستار پیگیری هر چه سریعتر این حادثه غم بار از سوی مسؤولان شدند.


طلاب با محکومیت دولت سعودی عربستان در خصوص اتفاقات اخیر حج ابراهیمی و جان باختن تعداد کثیری از حجاج در جریان سقوط جرثقیل بر سر حجاج خانه الهی، رژیم سعودی را یک رژیم دست نشانده و بی کفایت دانستند و اعتراض خود را فریاد زدند.


همچنین حادثه جان باختن حجاج بیت الله الحرام در روز عید قربان و کشته شدن تعداد کثیری از حجاج خانه الهی و شهادت تعداد زیادی از هموطنان و مفقودی و زخمی شدن آن ها در حادثه منا را غیر قابل تحمل و بسیار دردناک عنوان کردند.


معترضان به مدیریت و بی کفایتی آل سعود، اتفاقات بی شمار و کشته شدن حجاج در هر سال را نشان بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود دانستند و خواستار تشکیل هیأت مدیره‌ای برای سازماندهی و مدیریت حج توسط سازمان کنفرانس اسلامی شدند.

تجمع کنندگان همچنین با فریاد های مرگ بر آل سعود و با خانواده های جان باختگان حادثه منا همدردی کردند و مراتب تأسف و ناراحتی خود را به خانواده ها این حادثه ابراز داشتند و سلامت و صحت را برای مجروحین و پیدا شدن مفقودین را از خداوند مسألت داشتند./854/202/ب3

ارسال نظرات