۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۹۱۴۵۴
در قم؛

نشست سالانه طلاب کوهنورد حوزه علمیه قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست سالانه طلاب و روحانیون کوهنورد حوزه علمیه قم در مؤسسه فرهنگی و رزشی عالیان برگزار شد.
موسسه فرهنگي ورزشي عاليان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست سالانه طلاب کوهنورد در دفتر مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان با حضور مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور و جمعی از طلاب و روحانیون کوهنورد حوزه‏های علمیه قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام علی شریفیان‏مهر، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان، در این نشست به بیان نکاتی درباره ضرورت حضور طلاب در ورزش‏های تخصصی و اسلامی پرداخت و گفت: پیگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه ورزش‏های اسلامی، مهمترین دغدغه این مؤسسه است؛ روحانیون با ورود به عرصه ورزش می‏توانند وظیفه تبلیغی و فرهنگی خود را انجام داده و سبک زندگی اسلامی را رواج دهند.

 

مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور به آمیختن فعالیت‏های ورزشی و فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: کوهنوردی از جمله ورزش‏های اسلامی است که رهبر معظم انقلاب نیز به این رشته وررزشی علاقه‏مند هستند؛ برپایی نماز جماعت و سخنرانی‏های کوتاه مذهبی در ارتفاعات، صعود به قله‏ها با عنوان یادمان شهدا از جمله فعالیت‏هایی است که افزون بر جنبه ورزشی، جنبه فرهنگی و تبلیغی نیز دارد.

 

وی به تشریح اهداف مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان پرداخت و افزود: دیدار با علما و مسؤولان استانی و کشوری، همکاری با هیأت‏های مذهبی و مجموعه‏های ورزشی، عمومی شدن فعالیت‏ها و تشکیل کارگروه‏های تبلیغی برای مناطق کوهستانی و صعب العبور از جمله اهداف این مؤسسه است./840/پ202/س

 

ارسال نظرات