۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۹۲۵۱۵
سردار کارگر:

دفاع مقدس متعلق به همه مستضعفان عالم است

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این که دفاع مقدس متعلق به حال و آینده است گفت: این مدال افتخار متعلق به همه مستضعفان عالم است.
سردار بهمن کارگر

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آیین اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس در پارک لاله که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به همه مردم با هر دین، مذهب و قومیتی است و بلکه بالاتر از آن دفاع مقدس متعلق به همه مستضعفان دنیا است.

 

وی اضافه کرد: دفاع مقدس تنها متعلق به گذشته نیست بلکه مدال افتخاری است برای حال و آینده که بر سینه مردم است.

 

سردار کارگر با بیان این که در جنگ های بزرگ مسیر کشورها مشخص می‌شود خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتیم یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار بگیرد که در تاریخ 200 ساله ما سابقه ندارد.

 

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در مذاکرات هسته‌ای آن چیزی که مذاکرکنندگان ما به عنوان برگ برنده در اختیار داشتند دفاع مقدس بود که این دفاع مقدس با مجاهدت و ایثارگری مردمان این مرز و بوم حاصل شده است.

 

سردار کارگر تصریح کرد: ما باید دفاع مقدس، درس‌ها و عبرت های آن را در کشور و جهان گسترش بدهیم.

 

وی در خصوص نقش زنان در دفاع مقدس بیان کرد: اگر نقش زنان در دفاع مقدس بیشتر از مردان نباشد کمتر نیست و متاسفانه دفاع مقدس را تاکنون مردانه معرفی کرده‌ایم در صورتی که نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بی‎‌بدیل بوده است.

 

سردار کارگر در همین رابطه افزود: اگر زنان رضایت نمی‌دادند مردان و فرزندانشان در جبهه‌ها حضور پیدا نمی‌کردند. لذا از دامن زن است که مرد به معراج می‌رود.

 

وی در پایان با اشاره به فاجعه منا و عرض تسلیت خدمت مردم و خانواده جانباختگان خاطرنشان کرد: مسئولیت این فاجعه با آل سعود است.

 

همچنین سردار کارگر از نمایشگاه "یاد یاران" که در حاشیه آب نمای پارک لاله برپا شده بود، بازدید کرد./1330/د101/ی

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات