۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۹۲۶۵۳
امام جمعه جبالبارز شمالی کرمان:

نمایندگان مجلس در موضوع برجام صلاح و آینده کشور را در نظر بگیرند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام زکی زاده گفت: نمایندگان مجلس در قبال بررسی و تصویب برجام باید رضای خداوند و صلاح و آینده کشور را در نظر داشته باشند.
حسين زکي زاده امام جمعه جبالبارز جنوبي استاد حوزه علميه عنبر آباد
حجت الاسلام حسین زکی زاده، امام جمعه جبالبارز شمالی کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: نمایندگان مجلس در بررسی و رد برجام همان مواضع و تذکرات رهبری را مدنظر قرار داده و حقوق کلی ملت را در نظر بگیرند.
 
وی ادامه داد: فرمایشات روشنگرانه رهبری بسیار اهمیت دارد و حرکت بر طبق آن‌ها صلاح و مصلحت کشور و انقلاب را در پی دارد؛ نمایندگان لازم است مصلحت کلی را در نظر بگیرند.
 
این استاد حوزه علمیه عنبرآباد گفت: نمایندگان مواضع و مصلحت‌های جناحی را کنار گذاشته و صلاح و آینده کشور را در نظر بگیرند؛ نباید موضوعی زودگذر و فعلی سبب شود موضوعات حیاتی و آینده ساز نادیده گرفته شود.
 
حجت‌الاسلام زکی زاده تأکید کرد: نکته مهمی که هیچ کس نباید از آن غافل شود بدعهدی و دشمنی طرف مقابل است؛ نباید جو عمومی و منافع سیاسی اجازه بی‌دقتی به نمایندگان را بدهد.
 
وی تأکید کرد: مردم طیف‌های گوناگونی بوده و نظرات متفاوتی دارند اما لازم است منافع همه آن‌ها در نظر گرفته شود و هدف از بررسی و رأی منفی یا مثبت به برجام رضای خداوند باشد.
 
امام جمعه جبالبارز شمالی گفت: نکته‌ای که هیچ کس نباید از آن غافل شود استکبارستیزی پس از تصویب برجام است؛ اگر توافقی هم حاصل شود به بهانه بمب اتم داشتن ایران و مسأله هسته‌ای و ما در دیگر مسائل نیز هیچ اتفاق نظری با این شش کشور درباره مسائل منطقه و دیگر مسائل اختلافی نداریم.
 
وی در پایان تأکید کرد: اگر این متن تصویب شد و قانون شد هیچ کس نباید از آن تخلف کند و رعایت آن برای همه لازم است./9704/302/ب2
ارسال نظرات