۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۹۲۸۶۰

امکان دانلود تصویرهای هنری از پورتال مؤسسه کتابخانه و موزه ملک میسر شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک از آغاز به کار بخش «دانلود» پورتال این مؤسسه موقوفاتی آستان قدس رضوی در تهران خبر داد.
کتابخانه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مهدی یساولی، مسؤول روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک بیان کرد: بخش دانلود پورتال مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با منظومه ‌ای از تصویرهای زیبای هنری، معماری، آثار تاریخی و اشیای موزه‌ ای برای بهره‌ گیری مخاطبان و دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی آغاز به کار کرده است.

 

وی ادامه داد: امکان دانلود تصویرهای جذاب و با کیفیت هنری از معماری، آثار تاریخی و اشیای موزه ‌ای با استفاده از بخش دانلود پورتال مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک امکان پذیر است.

 

یساولی گفت: بخش «دانلود» پورتال مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانیwww.malekmuseum.org، امکان بهره‌ گیری علاقه مندان فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی را از مجموعه تصویرهای جذاب و باکیفیت هنری، معماری، آثار تاریخی و اشیای موزه‌ای فراهم ساخته است.

 

مسؤول روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک افزود: علاقه ‌مندان برای بهره ‌گیری از این تصویرها می ‌توانند با مراجعه به بخش دانلود این پورتال، مجموعه ‌ای از تصویرهای یادشده را بر اساس طبقه‌ بندی موضوعی دانلود کنند. این تصویرها با کیفیتی بالا ارائه شده ‌اند و به مخاطبان اجازه می ‌دهند در موارد مختلف تزیینی و نمایشی از آن ‌ها بهره بگیرند.

 

یساولی ابراز کرد: حاج حسین آقا ملک، بنیان‌ گذار و واقف بزرگ‌ ترین موقوفه فرهنگی ایران، در وقف‌ نامه خود که به سال 1316 تنظیم کرده، مهم ‌ترین هدف خود را از وقف کتابخانه و موزه ملی ملک، «ترقی معارف» بیان کرده است.

 

مسئول روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک اضافه کرد: مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک امروزه با گذشت 43 سال از درگذشت این واقف بزرگ، بر خود وظیفه می ‌داند همچون سال ‌های گذشته، اقدامات خود را بر محوریت این اصل و نیز برای ارتقای سطح ذوق و سلیقه مخاطبان، با حمایت همیشگی آستان قدس رضوی انجام دهد./1310/102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
خدا رحمت کند حاج حسین آقا ملک که موقوفه ایشان محل استفاده تعداد زیادی از اهل علم می باشد
0
0