۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۹۳۶۲۰

داعش حداقل در ۸۰ کشور فعالیت دارد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه روسی‌زبان«Soverşenno sekretno» در گزارشی نوشت: داعش حداقل در ۸۰ کشور فعالیت دارد و این تهدیدی بزرگ برای کشورهای جهان به ویژه منطقه قفقاز است.
داعش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پاییز سال گذشته داعش با سران منطقه قفقاز که از حامیان و متحدانش هستند، پیمان بست. این گروهک برای گرفتن سرزمین‌های قفقاز آماده حمله به این مناطق است.

 

داعش تمامی سران گروه‌های تندرو و وهابی قفقاز را برای پیوستن به داعش متقاعد کرده‌ است، به همین منظور سران کشورهای قفقاز تمامی فعالیت‌های داعش را زیر نظر گرفته و آماده برخورد با این گروهک تروریستی هستند.


 
این مطالب را روزنامه روسی‌زبان « Soverşenno sekretno »(سورشنو سکرتنو) نوشته و تحلیل کرده است که وزیر کشور روسیه برای مبارزه با داعش و فعالیت‌های این گروهک تروریستی خود را آماده کرده است.


 
این روزنامه آورده است: داعش حداقل در 80 کشور فعالیت دارد و این تهدید بزرگ برای کشورهای جهان به ویژه منطقه قفقاز است. داعش که به اهداف خود در کشور سوریه دست نیافته و در جبهه و جنگ شکست خورده برای ایجاد نا امنی نظر به کشورهای قفقاز دارد تا شاید با این روش برای روسیه خطر ایجاد کند که به هیچ عنوان نمی‌تواند به این هدف خود برسد.

 

بنا به گزارش این روزنامه روسی‌زبان، داعش در فکر اشغال شمال قفقاز است و پس از شکست در سوریه جبهه جدیدی در منطقه قفقاز باز می‌کند./982/ب103/د

ارسال نظرات