۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۲۹۳۸۹۲
کوثری:

آقای رییس جمهور مشکلات کشور با حل و فصل مسائل با کدخدا مرتفع نمی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: با همه نا امنی و جنگ در منطقه مردم ما امروز شاهد امنیت و آسایش در جمهوری اسلامی هستند و این امنیت از وجود خون شهدا سرچشمه گرفته است.
دکتر اسماعيل کوثري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در اولین یادواره شهدای حفاظت مجلس شورای اسلامی که در قطعه 26 بهشت زهرا(س) امروز عصر برگزار شد، گفت: با همه نا امنی و جنگ در منطقه مردم ما امروز شاهد امنیت و آسایش در جمهوری اسلامی هستند و این امنیت از وجود خون شهدا سرچشمه گرفته است.

 

وی افزود: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و با خدای خود صادقانه و خالصانه معامله کردند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند ایثار و شجاعت شهدا سبب ایستادگی و صف آرایی امروز ایران در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.

 

کوثری تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار و صهیونیسم و ابرقدرت‌ شرق توطئه‌های مختلفی را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند که یکی از آن توطئه‌ها جنگ تحمیلی بود.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آنها تصور داشتند از طریق جنگ می‌توانند مسیری را که امام راحل بر اساس آیات و احادیث مشخص کرده بود منحرف کرده و کاری کنند که امام راحل از ادامه مسیر کوتاه بیاید به همین دلیل با محاسبات مادی و عددی خود ارتش بعث عراق را به طور کامل تقویت کردند.

 

وی عنوان کرد: آنها عامل رهبری را مانند دیگر سیاست مداران تصور می‌کردند به همین سبب با فشار و اشغال قسمتی از کشور در نظر داشتند تا به عمق کشور نفوذ کرده و امام راحل را مانند دیگر سیاست مداران وادار به تسلیم کنند در حالی که این طرز تفکر نشان از عدم شناخت درست از رهبری معنوی و سیاسی ایران بود.

 

کوثری اظهار داشت: امام راحل در مقابل استکبار با سلابت و مقاوم ایستادگی کرد و فرمود آنچنان سیلی به گوش صدام می‌زنیم که نداند از کجا خورده است؛ یا می‌فرماید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند امام راحل بر اساس توکل و یقین به خداوند اینگونه صحبت می‌کرد و ابرقدرت‌ها هیچ ارزشی در نزد امام راحل نداشتند.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: امروز آمریکا آنچنان ذلیل شده است جرات ندارد با جنگنده‌های روسی در سوریه روبه‌رو شود.

 

وی با اشاره به ولایت‌مداری مردم ایران، گفت: مردم ایران با خواسته امام راحل که فرمودند هر فردی که قدرت در دست گرفتن اسلحه را دارد می‌تواند به جنگ برود و مردم به امر رهبر خود لبیک گفته و با انگیزه الهی به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و سبب شگفتی استکبار جهانی شدند.

 

کوثری بیان داشت: شهدای یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی مسؤولیت حفاظت از اشخاص کشور را به عهده داشتند ولی با اسرار فراوان به جبهه‌های می‌رفتند و 40 شهید در این مجموعه وجود دارد که 7 تن از آنان در عملیات بیت المقدس آزادی خرمشهر در نفربری که به سرعت به طرف مرز می‌رفتند مورد اثابت موشک بالگرد عراقی قرار گرفتند و اجساد آنان به خاکستر تبدیل شد.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امام راحل و شهدا اجازه ندادند دشمن حتی یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند و با تقوای الهی استکبار و صهیونیست را به خاک ذلت نشاندند.

 

وی با اشاره به اسلام آمریکایی، عنوان کرد: اسلام آمریکایی همان داعش، النصره و بوکوحرام است زیرا اینان را در مقابل اسلام ناب قرار دارند تا از ترویج و گسترش اسلام ناب در جهان جلوگیری شود.

 

کوثری گفت: آقای رییس جمهور ما نباید امروز برویم کارهایمان را با کدخدا حل‌و فصل کنیم این اشتباه است امام راحل و شهدا با خدا معامله کردند و مقام معظم رهبری می‌فرماید کارها را با خدا باید معامله کرد نباید خیال کنیم که کد خدا می‌تواند کاری برای جمهوری اسلامی کند.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: مسیر و هدف شهدا ملاک امروز باید ملاک مردم و مسؤولان باشد تا با توکل و توسل به خدا و اهل‌بیت(ع) به اهداف خود برسیم زیرا استکبار و ابرقدرت‌ها همه پوشالی هستند./813/پ202/ج

ارسال نظرات