۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۲۹۴۳۵۳

رییس جمهور فردا میهمان مازندرانی ها است+برنامه های سفر

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران فردا دوشنبه میهمان مردم مازندران خواهد بود.
سفر رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران فردا میهمان مردم مازندران خواهد بود.

 

طاهره قیومی، رییس مرکز ارتباطات و اطلاعات دفتر ریاست جمهوری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک روزه رییس جمهور و هیأت دولت به مازندران، گفت: رییس جمهور ساعت 9:30 صبح فردا وارد فرودگاه دشت ناز ساری خواهد شد و از سوی مقامات استانی مورد استقبال رسمی قرار خواهد گرفت.

 

وی دیدار مردمی در ورزشگاه شهید متقی ساری را نخستین برنامه رسمی رییس جمهور در سفر به مازندران اعلام کرد و افزود: این دیدار مردم صبح فردا انجام خواهد شد.

 

قیومی دیدار با علما و روحانیان مازندران را دومین برنامه رسمی رییس جمهور در استان اعلام کرد و بیان داشت: این دیدار ساعت 15 روز دوشنبه در ساری برگزار خواهد شد.

 

رییس مرکز ارتباطات و اطلاعات دفتر ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود به دیدار رییس جمهور با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مازندران اشاره کرد و گفت: این دیدار نیز ساعت 16:30 عصر فردا برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که در نشست رییس جمهور با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان برخی وزرا نیز حضور دارند، بیان داشت: در این دیدار مهم ترین مسائل و مشکلات مربوط به این فعالان اقتصادی بررسی خواهد شد.

 

قیومی با بیان این که جلسه هیأت دولت به منظور بررسی و تصویب نهایی طرح های پیشنهادی ساعت 19 فردا در استانداری برگزار می شود، گفت: در این جلسه وزرا و نمایندگان مجلس حضور خواهند داشت.

 

وی نشست خبری را آخرین برنامه رسمی رییس جمهور در مازندران اعلام کرد و افزود: این نشست با حضور رسانه های استان ساعت 20:30 فردا در محل استانداری برگزار می شود.

 

قیومی مهم ترین راه ارتباطی برای بررسی مشکلات مردم را سامانه 111 سامد اعلام کرد و گفت: علاقه ای نداریم نامه ای از مردم بگیریم و قرار هم نیست نامه درخواست های مردم دریافت شود و همه پیگیری ها از طریق همین سامانه خواهد بود./950/202/ب1

ارسال نظرات