۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۹۴۷۷۷

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره دانشجویی غدیر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره دانشجویی غدیر با حضور جمعی از دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) در این دانشگاه برگزار شد.
دکتر فائزه عظيم زاده اردبيلي، معاون پژوهش و فناوري پرديس خواهران دانشگاه امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی آثار دانشجویی غدیر امروز با حضور مسؤولان غدیر و دانشگاه امام صادق و جمعی از دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) در محل همین دانشگاه برگزار شد.

 

در این مراسم فائزه السادات عظیم‌زاده، معاون پژوهشی دانشگاه خواهران امام صادق(ع) ضمن خیرمقدم به برگزارکنندگان و متولیان این جشنواره گفت: دانشگاه امام صادق(ع) افتخار دارد که در زمینه علوم‌انسانی و اسلامی شاهد پژوهش‌ها و گام‌های مفید در بین پایان‌نامه‌ها، کتب، مقالات و آثار هیأت علمی است.

 

وی افزود: ما آمادگی خود را برای همکاری در زمینه پژوهش‌های دانشجویی با بنیاد بین‌المللی غدیر و سایر مراکز هم‌جهت در این راستا اعلام می‌کنیم.

 

عظیم زاده عنوان کرد: تحقیق در حوزه ولایت و امامت و غدیرشناسی وظیفه همه ما شیعیان است، اگر چه در این دانشگاه رشته تاریخ اسلام تدریس نمی‌شود اما زمینه برای تحقیق در علوم اسلامی و انسانی فراهم است امیدواریم در آینده تحقیقات پرثمری از دانشجویان را شاهد باشیم.

 

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده و شایسته پژوهش‌های آثار دانشجویی تقدیر و تجلیل به عمل آمده و به رسم یادبود به آنها هدایایی اهدا شد.

 

گفتنی است، از میان 307 اثر ارسالی 142 پایان‌نامه ارشد و دکتری و 141 مقاله و 6 کتاب و 18 نشریه در بخش پایان‌نامه جایزه نخست به مهدی باریکرصفی تعلق گرفت، همچنین در بخش مقالات سیدمحمدرضا فقیه ایمانی نفر برگزیده شد، در بخش کتاب محمد حسین فاریاب انتخاب شد، در بخش نشریه اکرم شاهد به عنوان نفر اول انتخاب شد./807/203/ب2

ارسال نظرات