۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۹۵۴۲۳
مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان برگزار کرد؛

دوره آموزش مقدماتی کار آموزی کوه پیمایی با شرکت طلاب قم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان گفت: دوره آموزش مقدمات کارآموزی کوه پیمایی در دو بخش تئوری و عملی با شرکت طلاب و اساتید دانشگاهی در قم برگزار شد.
موسسه فرهنگي ورزشي عاليان دوره آموزشي کوهنوردي با حضور طلاب

عمار ابراهیمی، مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آموزش مقدماتی کارآموزی کوه پیمایی خبرداد و اظهار داشت: دوره مقدماتی کارآموزی کوه پیمایی با حضور 12 نفر از اعضای مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان به مدت سه روز برگزار شد.

 

ابراهیمی افزود: این دوره آموزشی سه روزه از 18 تا 20 مهر، در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد که هفت نفر از شرکت کنندگان از طلاب حوزه علمیه قم و پنج نفر دیگر از اساتید دانشگاهی و فعالان این مؤسسه بودند.

 

 

مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان توضیح داد: مربی این دوره آموزشی مهدی مصطفی لو، رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم بود؛ این دوره آموزشی شامل یک کلاس تئوری و دو کلاس عملی بود، که کلاس های عملی آن در کوه خضر قم تشکیل شد.

 

وی درباره اهداف برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: افرادی که در مؤسسه فعالیت دارند، باید با فضای کوه و کوهستان آشنا باشند و بتوانند به طور اصولی در برنامه هایی که شرکت می کنند، آن ها را مدیریت کنند.

 

 

 

ابراهیمی ادامه داد: کوهنوردان آموزش دیده در برخورد با مشکلات، مدیریت بهتری می توانند داشته باشند؛ حضور چنین افراد آموزش دیده ای که دارای مدرک رسمی از فدراسیون کوهنوردی هستند، کمک می کند تا از لحاظ قانونی نیز مشکلی پیش نیاید.

 

مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی می توانند به عنوان سرپرست و مربی تیم های کوهنوردی در مدارس علمیه و دانشگاه های قم فعالیت داشته باشند./840/ت302/ی

ارسال نظرات