۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۲۹۵۶۰۱
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان بوشهر:

عزاداران حسینی پرچمداران بصیرت و مروجان فرهنگ عاشورایی در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با بیان اینکه عزاداران حسینی پرچمداران بصیرت و مروجان فرهنگ عاشورایی در جامعه هستند، گفت: هدف امام حسین(ع) از قیام علیه طاغوت زمان، همانگونه که در وصیت‌نامه خود نیز ذکر کرده اند، دستیابی به قدرت و ثروت دنیایی نبوده است.
عزاداري محرم

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام رضا جمالی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در مراسم عزاداری سالار شهیدان در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: نهضت و قیام عاشورا برای همه بشریت یک اسوه و الگو است.


حجت‌الاسلام جمالی با بیان اینکه عزاداران حسینی پرچمداران بصیرت و مروجان فرهنگ عاشورایی در جامعه هستند، ادامه داد: هدف امام حسین(ع) از قیام علیه طاغوت زمان، همانگونه که در وصیت‌نامه خود نیز ذکر کرده است، دستیابی به قدرت و ثروت دنیایی نبوده است.


وی به عوامل بوجود آمدن حادثه کربلا اشاره کرد و تصریح کرد: سطح فرهنگی جامعه و فاصله با اعتقادات، روح زندگی قبیله‌ای و ضعف ایمان و معنویت از عوامل بوجود آمدن حادثه کربلاست.


مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با مقایسه ابزار تبلیغ در زمان گذشته و حال، افزود: ابزارهای حکومت‌رانی و دسیسه‌ها همانند گذشته است.


حجت‌الاسلام جمالی با تاکید بر اینکه وظایف ما در مقابل مشکلاتی که در حال حاضر همانند دوره امام حسین(ع) پیش می‌آید سنگین بوده و باید جلوی آن بگیریم، اضافه کرد: بالا بردن سطح شناخت، امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت و آگاهی، ولایتمداری و ایمان معنویت می‌تواند ما در برابر هجمه‌های دشمنان و فته‌های آینده بیمه کند.


وی افزود: روشنگری‌ها و آگاه‌سازی‌های سیاسی در این اوضاع منطقه‌ای، بین‌المللی و داخلی بر هر کسی واجب بوده و حتما نیازی نیست کسی از جایی بصورت بخشنامه‌ای به ما دستور دهد.


مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: هر زمانی که مسلمانان از خط ائمه معصومین به ویژه حماسه کربلا تبیعت کردند، به پیروزی و نصرت دست یافتند./846/101/ب1

ارسال نظرات