۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۹۵۶۹۷

انتقاد شدید رییس جمهور چچن از استفاده غرب از واژه «دولت اسلامی» برای داعش

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهوری چچن با انتقاد از رسانه های غربی به ویژه آمریکایی برای سوءاستفاده از واژه اسلام در معرفی داعش با هدف تخریب دین مسلمانان، این گروه را به عنوان «دولت شیطانی » معرفی می‎کند.
چچن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رمضان قادر اف رییس جمهور چچن در مصاحبه با رسانه های این کشور گفته است: داعش نقطه اشتراکی با هیچ یک از اصول اسلامی در تمامی مذاهب ندارد و فقط برای پنهان کاری از دین سوءاستفاده می کند.

 

وی افزوده است: غربی ها و دشمنان مسلمانان هم عامدانه از این گروه به عنوان «دولت اسلامی» نام می برند تا چهره دین توحیدی را لکه دار کنند، در حالی که داعش «دولت ابلیسی» است و باید با تمام قوا برای از بین بردن آن تلاش کرد.


قادر اف همچنین به نیروهای امنیتی و ماموران پلیس جمهوری چچن روسیه دستور داده است با جمع آوری تمامی اطلاعات مربوط به حضور چچنی ها در صفوف تروریست ها در سوریه و عراق از مراکز مختلف، اینترنت و شبکه های اجتماعی، آنان را پس از بازگشت دستگیر و روانه زندان کنند که تاکنون ده ها نفر بازداشت شده اند.


وی بارها تاکید کرده که گروه های تروریستی تکفیری بویژه داعش در چارچوب برنامه های ضد امنیتی منطقه از سوی سازمان های جاسوسی غربی با همکاری متحدان منطقه ای شکل گرفته است./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات