۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۹۶۰۴۶

حمله صدها نفر از شهرک نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان در الخلیل

خبرگزاری رسا ـ صدها نفر از شهرک نشینان صهیونیست در نخستین ساعات صبح امروز یکشنبه به منازل فلسطینیان در منطقه کساره واقع در جنوب الخلیل در کرانه باختری حمله کردند.
شهرک نشينان صهيونيست

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شمار زیادی از شهرک نشینان تندروی صهیونیست ساکن شهرک کریات اربع که در اراضی فلسطینیان در الخلیل احداث شده است، به صورت ناگهانی به تقریبا 10 منزل فلسطینی حمله کرده و زنان و کودکان حاضر در داخل آنها را محاصره کردند.

 

نظامیان ارتش صهیونیستی در جریان این حمله شهرک نشینان تندروی صهیونیست به منازل فلسطینیان از آنها حمایت می کردند و در جاده منتهی به منطقه کساره ایست بازرسی احداث کرده بودند تا جلوی ورود جوانان به این منطقه به منظور حمایت از خانواده های محاصره شده فلسطینی را بگیرند.

 

در همین حال، مساجد الخلیل از طریق بلندگوها خواستار کمک و حمایت شهروندان و به ویژه جوانان فلسطینی از خانواده های محاصره شده و جلوگیری از وقوع جنایت در این منطقه از سوی شهرک نشینان تندروی صهیونیست شدند.

 

این بزرگترین حمله شهرک نشینان صهیونیست به منطقه است و تاکنون 3 فلسطینی از جمله دو کودک در جریان این حمله صهیونیست ها زخمی شده اند. صهیونیست ها که نقاب بر صورت شان زده اند، پنجره یکی از منازل فلسطینی را از جا کندند و سعی در ورود به داخل آن با حمایت نظامیان صهیونیست را داشتند.

 

در پی این حمله شهرک نشینان صهیونیست درگیری هایی میان آنها و جوانان فلسطینی در منطقه کساره روی داد و فلسطینیان تلاش کردند جلوی تداوم حمله شدید صهیونیست ها به اهالی این منطقه را بگیرند. در مقابل، نظامیان صهیونیست هم اقدام به پرتاب بمب های صوتی و گاز اشک آور به سمت فلسطینیان کردند./994/ب102/د

ارسال نظرات