۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۹۶۱۳۱
حکیم:

شهدای عراق جان خود را در راه دفاع از دین و مرجعیت تقدیم می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را در راه دفاع از اسلام، عقیده و مرجعیت تقدیم می‎کنند.
حجت الاسلام سيد عمار حکيم، رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، طی مراسمی در مقر این مجلس در بغداد به پیروزی‎های نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در مناطق صلاح الدین و الانبار اشاره کرد و گفت: امتی که فرزندان خود را برای دفاع از ملت و عقیده شان می‎دهد هیچ گاه شکست نخواهد خورد.


وی مجاهدان را پیروان اهل بیت (ع) دانست و افزود: شهدای ما در بسیج مردمی و نیروهای مسلح جان خود را در راه دفاع از اسلام، عقیده و مرجعیت تقدیم می کنند.


رییس مجلس اعلای اسلامی عراق خاطرنشان کرد: در برخی از تشییع جنازه‎های شهدا می‎دیدیم که خانواده‎های شهدا چگونه به فرزند شهید خود افتخار و به بزرگی از وی یاد می‎کردند.


وی پیروزی‎های اخیر نیروهای مسلح در برابر جریان تروریستی داعش در برخی از مناطق و آزادی سازی بعضی از اراضی اشغالی را به آن‎ها تبریک گفت و از خداوند پیروزی نهایی بر تروریسم را مسالت کرد.


حجت الاسلام حکیم همچنین امروز با مارکورکیس، پاتریارک کرلیسای شرق آشوری، دیدار و گفت‎وگو کرد.


وی در این دیدار به بررسی وضعیت آوارگان و شرایط سیاسی منطقه و عراق پرداخت و گفت: مسیحیان بخشی از ملت عراق هستند./994/ب902/د

ارسال نظرات