۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۹۶۲۰۹

نخستین صعود خانوادگی طلاب به ارتفاعات قم

خبرگزاری رسا ـ سرپرست هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان از برنامه هفتگی کوهنوردی طلاب حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: نخستین گروه طلاب حوزه علمیه قم به صورت خانوادگی به ارتفاعات بیدقان صعود می‌کنند.
کوهنوردي طلاب

احسان مهدی زاده، سرپرست هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در آستانه روز تربیت بدنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری هفتگی کوهنوردی طلاب حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: طلاب حوزه علمیه قم در یک برنامه معین، به طور هفتگی به ارتفاعات استان قم صعود می کنند.

 

وی به آخرین صعود طلاب قم اشاره کرد و اظهار داشت: 21 نفر از طلاب حوزه علمیه قم در روز خانواده به قله برف انبار قم که به بام استان قم معروف است و 3200 متر ارتفاع دارد صعود کردند.

 

سرپرست هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان خاطرنشان کرد: با آغاز ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، به دلیل پرداختن طلاب به فریضه تبلیغ، مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان نیز تا پایان ماه محرم برنامه صعود ندارد.

 

وی به برنامه های آینده این مؤسسه اشاره کرد و افزود: نخستین صعود طلاب حوزه علمیه قم در روز پنجشنبه هفتم آبان به صورت خانوادگی در ارتفاعات بیدقان قم برگزار می شود؛ همچنین در روز جمعه هشتم آبان که همزمان با سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان است، طلاب قم به ارتفاعات زواریان صعود خواهند کرد.

 

گفتنی است طلاب، روحانیون و عموم مردم قم از رشته کوهنوردی استقبال قابل توجهی داشته اند و در تمامی ایام هفته، افرادی برای صعود به ارتفاعات مختلف قم و به ویژه قله برف انبار اقدام می کنند./840/ت302/ی

ارسال نظرات