۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۹۶۳۱۴
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

اخلاص در امور از عوامل ظهور امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین با تاکید بر این‌که تا خود را در طبق اخلاص قرار ندهید امام زمان(عج) ظهور نخواهد کرد، گفت: وقتی دشمن تا بن دندان کینه و بغض لحظه در راه دشمنی با اسلام غفلت نمی‌کند چرا باید من و شمای منتظر امام زمان(عج) و مدعی مسلمانی و شیعه بودن در خواب غفلت باشیم.
حجت الاسلام محسن کرمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام محسن کرمی معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، صبح امروز در جمع عزاداران حسینی در مسجد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام به خصوص یهودیان مغرض به دنبال فرصت‌هایی برای ضربه زدن به اسلام هستند گفت: یهودیان مغرض از زمان(عج) ظهور اسلام تاکنون با توطئه‌های فراوان در صدد حذف اسلام هستند لذا باید مراقب و هوشیار نسبت به توطئه های آنها بود.

 

وی ادامه داد: ما با دشمنی پیچیده طرف هستیم و نباید از مبارزه با دشمن خسته شویم چرا که خداوند در قرآن کریم فرمودند «اگر شما سختی و مرارتی را تحمل می‌کنید بدانید که دشمنان شما نیز همان سختی را متحمل هستند اما تفاوت شما و دشمنانتان در این است که خداوند با شماست و شما الطاف باریتعالی را دارید و آنها ندارند».

 

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه اگر برنامه ریزی و تفکر در کارها در کنار توکل به عنایات خداوند باشد بی‌شک پیروز نهایی از آن شماست عنوان کرد: کسی که نیت و هدفش کسب رضای الهی باشد و در این مسیر تصمیم بگیرد و کاری انجام دهد اگر مرگش فرا رسد مهاجر الی‌الله است و به عنوان شهید معرفی خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که مهاجران الی‌الله همواره در حال کوشش و تلاش در راه خداوند هستند خاطرنشان کرد: باید هر کاری که انجام می‌دهید آخرالزماانی باشد، شیعه واقعی کسی است که آخرالزمانی فکر کند و در تمام کارها و امور جاریه خود امام زمان(عج) را در نظر بگیرد.

 

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: برای یاری امام زمان(عج) از همین حالا شروع کنید و لحظه ای از یاد این امام حاضر غفلت نکنید. با وارد کردن تقوا در لحظات زندگی خود و گره زندن زندگی به یاد آن حضرت بسیاری از گره‌های جامعه اسلامی نیز باز خواهد شد.  

 

وی با تاکید بر برپایی نماز جماعت در منزل در صورت نرفتن به مسجد گفت: اگر در منزل نماز‌می‌خوانید سعی کنید آن را به جماعت ادا کنید. فرزندان خود را با نیت سربازی امام زمان(عج) پرورش دهید و هر قدمی که برمی‌دارید نیتش الهی باشد.

 

حجت‌الاسلام کرمی با تاکید بر این‌که تا خود را در طبق اخلاص قرار ندهید امام زمان(عج) ظهور نخواهد کرد گفت: وقتی دشمن تا بن دندان کینه و بغض لحظه در راه دشمنی با اسلام غفلت نمی‌کند چرا باید من و شمای منتظر امام زمان(عج) و مدعی مسلمانی و شیعه بودن در خواب غفلت باشیم؟!

 

وی افزود: بدانید اگر در وقت عمل در خواب باشیم، به دین و امام زمانمان خیانت کرده‌ایم چرا که جهانی در انتظار حرکت ماست و چشم امید به آینده تشیع دارد.

 

این مسؤول با تاکید بر این‌که نباید از حرکات دشمن غافل شد اظهار کرد: دشمنان دین و فرهنگ ایرانی‌ اسلامی با ابزار کوچکی به نام ماهواره به جنگ ما آمده اند و تلاش می‌کنند با پخش برنامه‌های مبتذل و پیچیده راه نفوذ در قلب و فکر و روح ما و تسلط بر افراد مختلف را پیدا کنند.

 

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: نفرین برخانه ای که در آن ماهواره باشد چرا که تجربه و پرونده‌های بی‌شمار در دادگاه‌های خانواده نشان می‌دهد این ام‌الفساد چیزی جز فساد و تباهی افراد به دنبال ندارد لذا باید همه کسانی که این مایه فساد را در منزل دارند آن را از خانه‌هایشان خارج کنند.

 

حجت‌الاسلام کرمی در پایان گفت: زمان کنونی زمانی نیست که چیزی بر حسب اتفاق و عادی رخ دهد. هر اتفاقی که می‌افتد حساب شده و برنامه‌ریزی شده است بنابراین نباید در این امور سکوت کرد و حرکتی برای مقابله با توطئه‌های دشمن انجام نداد./955/202/ب3

ارسال نظرات