۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۲۹۹۵۶۷
با استقبال آیت الله طبرسی؛

رییس قوه قضائیه وارد مازندران شد + برنامه ها

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه دقایقی قبل وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.
سفر آيت الله لاريجاني به مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه دقایقی قبل با استقبال رسمی آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و فلاح، استاندار و همچنین جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.

 

براساس این گزارش، بررسی مسائل قضایی و دیدار با مسؤولان، قضات و کارکنان دادگستری مازندران مهم ترین هدف سر سه روزه آیت الله لاریجانی، رییس قوه قضائیه به استان است.

 

این گزارش می افزاید؛ رییس قوه قضائیه قرار تا دقایقی دیگر با حضور در گلزار شهدای ساری به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد کرد.

 

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، و ایثارگران در مصلای ساری نخستین برنامه رسمی سفر ریییس قوه قضائیه به مازندران است.

 

بر اساس این گزارش آیت الله لاریجانی قرار است امروز با  با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و سازمان های تابعه استان دیدار کند.

 

این گزارش می افزاید، شرکت و سخنرانی در شورای اداری استان آخرین برنامه نخستین روز سفر رییس قوه قضائیه به مازندران است.

 

براساس این گزارش، دیدار با روحانیان، ائمه جمعه و جماعات و نشست با نخبگان و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها از برنامه های روز دوم آیت الله آملی لاریجانی در مازندران است.

 

نشست تخصصی با قضات و بررسی مسائل و مشکلات آنان و شرکت در کنفرانس خبری با رسانه های مازندران از برنامه های سومین و آخرین روز سفر رئیس قوه قضائیه به مازندران اعلام شده است.

 

گفتنی است؛ تعدادی از مسؤولان عالی قضایی به نمایندگی از رییس قوه‌قضائیه با حضور در شهرستان‌های مازندران ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسؤولان و کارکنان دستگاه قضایی استان حاضر می‌شوند و به بررسی مشکلات قضایی شهرستان‌ها می‌پردازند./950/202/ب1

ارسال نظرات