۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۳۰۱۰۷۱
مسؤول مؤسسه علمی فرهنگی تفکر پویا:

ترویج و توسعه فرهنگ شهادت به صورت تخصصی ماموریت جدید مؤسسه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول موسسه علمی فرهنگی تفکر پویا گفت: مرحله جدید فعالیت های این مؤسسه توجه و ترویج و توسعه فرهنگ شهادت و به صورت تخصصی است.
حجت الاسلام محمد محمدي امام جمعه کاکي

حجت الاسلام محمد محمدی مسؤول موسسه علمی فرهنگی تفکر پویا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با بیان اینکه مرحله جدید فعالیت های این مؤسسه توجه و ترویج و توسعه فرهنگ شهادت است به صورت تخصصی است، گفت: همه مردم می توانند از افسران جبهه جنگ نرم و رزمنده و پیام رسان اندیشه شهدا باشند.

 

وی بیان داشت: در ادامه فعالیت های کاربردی و به ویژه ترویج و توسعه فرهنگ شهادت که این موسسه از سال 1380 رسما شروع کرده است طرح جامع و مستمر عروج در موضوع شهید و شهادت اجراء می شود، و به صورت ویژه منحصر در این موضوع و شاخه های مرتبط فعالیت می کند.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه این طرح فراگیر در شش کارگروه اجرا می شود، اظهار داشت: کارگروه های شهید و شهادت از بدو تولد اسلام و دوران رسول الله(ص)، کارگروه شهید و شهادت بعد از رحلت پیامبر مکرم اسلام در دوران امامت،کارگروه شهید و شهادت و نهضت عاشورا، کارگروه شهید و شهادت در قیام های بعد از نهضت عاشورا تخصصاً انقلاب اسلامی ایران (شهدای انقلاب)، کارگروه شهید و شهادت دوران دفاع مقدس و کارگروه شهید و شهادت پایداری شهدای علمی هسته ای مبلغان اسلام و مدافعان حرم شهدای ترور و شهدای حزب الله از جمله کارگروه های مد نظر است.

 

امام جمعه بخش کاکی درباره شیوه کار کارگروه ها گفت: جنگ های آن مقطع شهدا و شخصیت آنان در هر مقطع و ویژگی های خاص آنان بررسی، تحقیق، پژوهش و تبیین خواهد شد و در قالب همایش ها، نشست های عمومی و تخصصی تولید نرم افزار وکتاب، نمایشگاه و فراخوان آثار و شناسایی و توانمندسازی گروه ها همسو و همکار در شهرستان ها اجرایی می شود./833/303/ب3

 

ارسال نظرات