۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۰۱۲۰۳
مدیر اجرایی مؤسسه فرهنگی طهورا مطرح کرد؛

تشریح چگونگی دوره آموزشی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقر زاده با اشاره به اهداف پنجمین دوره تربیت مربی و دانش آموختگی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب گفت: شرکت کنندگان در دوره آموزشی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب بعد از گذراندن دوره تفصیلی و دریافت مدرک پایان دوره، برای تبلیغ و پژوهش در حوزه های علمیه، ادارات و نهادهای درخواست کننده به کارگیری می‌شوند.
حجت الاسلام باقر زاده، مدير موسسه فرهنگي و پژوهشي طهورا حجاب و عفاف

حجت الاسلام ابرهیم باقر زاده، رییس گردهمایی آیین افتتاحیه پنجمین دوره تربیت مربی و دانش آموختگی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به شرح اهداف و جزئیات این دوره آموزشی پرداخت.

 

رییس گردهمایی دوره تربیت مربی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب ابراز کرد: شرکت کنندگان این دوره آموزشی که طلاب سطح عالی و فارغ التحصیلان حورزه علمیه هستند، با گذراندن مراحل گزینش و مصاحبه، موفق به حضور در این دوره آموزشی شده‌اند.

 

مدیر اجرایی مؤسسه فرهنگی و پژوهشی طهورا افزود: کلاس‌های این دوره آموزشی به مدت هشت هفته فشرده برگزار می شود که 18 عنوان درسی به دانش آموختگان ارائه می‌شود؛ اساتید این دوره آموزشی نیز تدوین کنندگان عناوین درسی ارائه شده هستند.

 

حجت الاسلام باقر زاده اظهار داشت: دوره آموزش تفصیلی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب، بعد از به پایان رسیدن دوره مقدماتی، به مدت هشت ماه، برگزار می شود و شرکت کنندگان آن از میان افراد حاضر در دوره مقدماتی گزینش می‌شوند.

 

مدیر اجرایی مؤسسه فرهنگی و پژوهشی طهورا ابراز کرد: شرکت کنندگان در دوره آموزشی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب بعد از گذراندن دوره تفصیلی و دریافت مدرک پایان دوره، برای تبلیغ و پژوهش در حوزه های علمیه، ادارات و نهادهای درخواست کننده به کارگیری می‌شوند.

 

گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی پنجشنبه 21 آبان ماه سال جاری از ساعت 15 تا 19 در سالن کوثر دفتر تبلیغات اسلامی استان قم در بلوار جمهوری برگزار می‌شود./840/ت302/ف2

ارسال نظرات