۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۰۲۴۱۴

مسؤول جدید نهاد رهبری دانشگاه تبریز معرفی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول جدید دفتر جدید نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه تبریز به عنوان دومین دانشگاه بزرگ کشور در مراسمی با حضور مسؤولان دانشگاه تبریز و معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، معرفی می‌شود.
حجت الاسلام انوري، معاون نهاد رهبري در دانشگاه‌هاي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسؤول جدید دفتر جدید نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه تبریز به عنوان دومین دانشگاه بزرگ کشور در مراسمی با حضور مسؤولان دانشگاه تبریز و معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، معرفی می‌شود.


بنابر این گزارش، در این آیین که سه‌شنبه هفته جاری 26 آبان از ساعت 10 صبح در تالار شماره 3 دانشکده علوم انسانی برگزار می‌شود، طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمدی، رییس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاهها، حجت الاسلام محمد انوری به عنوان مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تبریز معرفی می‌شود.


در این آیین که با حضور مسؤولان دانشگاهی و حجت الاسلام قریشی، معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها انجام می‌شود، از حجت الاسلام علی خدیوی رییس فعلی دفاتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه ها قدردانی بعمل خواهد آمد.


گفتنی است، حجت الاسلام محمد انوری پیش از این مسؤولیت هایی از قبیل معاونت سیاسی فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه صنعتی سهند، معاون نهاد رهبری دانشگاه تبریز، معاون استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین سرپرست نهاد رهبری دانشگاه تبریز را بر عهده داشته است.


پیش از این حجت الاسلام خدیوی با حفظ سمت در نهاد رهبری دانشگاه‌های استان، مسؤولیت نهاد رهبری در دانشگاه تبریز را بر عهده داشته است./935/202/ب2

ارسال نظرات