۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۳۰۲۵۶۹
آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد؛

ضرورت تبعیت از دستورات رهبر انقلاب در تمامی امور

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به ضرورت تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در تمامی امور فردی و اجتماعی، گفت: افتخار ما قرار داشتن تحت ولایت فقیه است و در رأس ولایت هم امام زمان(عج) قرار دارد.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرماندهان و مدیران عالی رتبه نیروی انتظامی شهرستان های کشور که برای دوره بصیرت افزایی در قم گرد هم آمده اند، پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله علوی گرگانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ابتدای این دیدار با اشاره به فرموده قرآن کریم مبنی بر این که همه انسان ها در خسران و زیان قرار دارند، اظهار داشت: خداوند با این که دروغ نمی گوید و نیازی به قسم خوردن هم ندارد اما در سوره عصر سوگند یاد می کند که تمام انسان ها در خسران قرار دارند مگر کسانی که ایمان و عمل صالح داشته باشند.

 

وی ادامه داد: در حقیقت دنیا مانند رمل و باتلاقی است که انسان بی حرکت را به پایین می کشد و تنها کسی می تواند نجات پیدا کند که دست خود را به جایی بند کند؛ بنابراین اگر مؤمن دست به دامن انبیا و اولیا  پیدا کند می تواند خود را از گناهان و بدبختی ها نجات دهد.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به نیاز همه انسان ها به نصیحت و موعظه برای سعادت ابدی، تأکید کرد: پیامبر اکرم(ص) که خود برترین انسان ها و عاقل ترین آنها است و نیازی به نصیحت ندارد از جبرئیل که تنها پیک خداوند است درخواست موعظه و پند می کند، بنابراین، نیاز هرچه بیشتر ما به این موضوع روشن تر می شود.

 

وی با اشاره به آیه 148 سوره بقره مبنی بر این که هر گروهی به هر طرفی که توجه دارد، روز قیامت در پیشگاه خداوند حاضر می شود، ابراز داشت: به فرموده خداوند در قرآن همه انسان ها در روز قیامت به همراه امام و رهبر خود در صحرای محشر قرار می گیرند و آنجا معرکه شناخت انسان ها صالح از فاجر است.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به ضرورت تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در تمامی امور فردی و اجتماعی، افزود: افتخار ما قرار داشتن تحت ولایت فقیه است و در رأس ولایت هم امام زمان(عج) قرار دارد و باید در هر صنفی که هستیم خود را سرباز آن حضرت بدانیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: ارزش خدمت بستگی به میزان اخلاص انسان دارد و میزان ارزشیابی یک عمل خدایی بودن آن است و شما هم بدانید این حقوقی که ماهیانه دریافت می کنید در برابر پاداشی که خداوند به انسان های مخلص می دهد بسیار اندک است./1330/پ202/ج1

ارسال نظرات