۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۰۲۹۷۲
رییس دانشگاه آزاد لامرد خبر داد؛

برگزاری نخستین یادواره شهدای ترور در لامرد

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان لامرد از برگزاری نخستین یادواره شهدای ترور در این شهرستان خبر داد.
شهداي ترور

سید احمد هاشمی رییس دانشگاه لامرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، گفت: شهرستان لامرد با چهار شهید ترور دارای ضرفیت بالای علمی، فرهنگی و مذهبی است که با برگزاری یادواره باید آنان را معرفی کرد.

 

هاشمی ادامه داد: به همین منظور نخستین شهدای ترور شهرستان لامرد به نام شهیدان حاج خلیل نعیمی، سردار حاج درویش شریفی، حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری و سید محمدجواد علوی در روزهای 26 و 27 آبان از ساعت 19 در محل دانشگاه آزاد واحد لامرد برگزار می شود.

 

رییس دانشگاه آزاد لامرد اضافه کرد: دکتر سید محمدجواد هاشمی رییس بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) و حاج ابوذر بیوکافی از سخنرانان و مداحان شب اول یادواره خواهند بود و در شب دوم نیز حجت‌الاسلام شهیدی امام جمعه لامرد، علی راهپیما و غلامعباس انصاری به سخنرانی، مداحی و روایتگری خواهند پرداخت.

 

هاشمی در خصوص این چهار شهید ترور لامردی نیز گفت: شهید خلیل نعیمی دبیر اول سفارت ایران در بغداد بود که 27 فروردین‌‏ماه سال 83 در حین خروج از سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد از سوی یک‌گروه مسلح ناشناس شهید شد.

 

وی ادامه داد: شهید حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان بود که 30 آبان ماه 92 در حادثه تروریستی بمب‌گذاری در مقابل سفارت ایران در لبنان به شهادت رسید.

 

هاشمی با یادآوری اینکه سردار شهید درویش شریفی روز 12 محرم‌ سال 1389 به دست معاندان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران در لامرد ترور شد، گفت: سیدمحمدجواد علوی نیز در حادثه تروریستی کانون رهپویان وصال شیراز به شهادت رسید.

 

رییس دانشگاه آزاد لامرد خاطرنشان کرد: در این یادواره چهار غرفه شهدا، پخش کلیپ، محصولات فرهنگی و غرفه کودک نیز برپا خواهد شد./839/303/ب1

ارسال نظرات