۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۳۰۳۴۳۹
به مناسبت هفته کتاب؛

حضور انتشارات «سمت» در نمایشگاه‌های کتاب استانی

خبرگزاری رسا ـ سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) به مناسبت هفته کتاب با تازه‌ترین آثار خود در نمایشگاه‌های کتاب دانشگاهی تهران، رشت و بیرجند حضور پیدا کرد.
حضور انتشارات «سمت» در نمايشگاه‌هاي کتاب استاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) در سالن یک و غرفه یک، در ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان مخاطبان دانشگاهی خواهد بود.

 

این سازمان انتشاراتی همچنین در نمایشگاه تخصصی کتاب‌های هنر در مجموعه صبا واقع در فرهنگستان هنر تا یکم آذرماه از ساعت 10 تا 18 میزبان هنردوستان و مخاطبان کتاب‌های هنری است.

 

 کتابفروشی «طاعتی» نماینده سازمان «سمت» نیز در یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب گیلان در غرفه‌های 166 و 167 به نشانی کیلومتر 5 جاده تهران تا یکم آذرماه از ساعت 10 تا 20، پذیرای مخاطبان دانشگاهی است.

 

 انتشارات «دارالفکر» نیز به‌عنوان نماینده سازمان «سمت» در هفته کتاب در نمایشگاه کتاب بیرجند در غرفه شماره 21 به نشانی خیابان معلم، بلوار معلم، جنب اداره اوقاف تا یکم آذرماه در ساعات 9 تا 12 و 15 تا 21، میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی خواهد بود./998/د102/ق 

منبع: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها

ارسال نظرات