۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۳۰۴۰۹۳
نگهبان سلامی:

باید مسیر سوء استفاده افراد در جهت آسیب رسانی به دیپلماسی اقتصادی نظام مسدود شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خواف و رشتخوار تاکید کرد: باید مسیر سوء استفاده افراد در جهت آسیب رسانی به دیپلماسی اقتصادی نظام مسدود شود.
محمود نگهبان سلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود نگهبان سلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه یکم آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود افزود: هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک عرض می‌کنم و امید دارم اکنون که به پاس همدلی دولت و ملت و تلاش‌های بی نظیر دولت تدبیر و امید و رهنمودهای مقام معظم رهبری برجام به سرانجام رسیده است، در دوران پسابرجام نیز این یکدلی و همدلی حفظ شود.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن هشیاری در برابر نفوذ دشمن، باید مسیر سوء استفاده افراد در جهت آسیب رسانی به دیپلماسی اقتصادی نظام نیز مسدود گردد تا به بهترین شکل ممکن گام‌های عملیاتی شدن برجام فراهم شود و ایران اسلامی بیش از پیش توسعه یابد.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به رئیس جمهور و معاونان وی به ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: درخواست دارم با نظر به توسعه منطقه خواف به دلیل وجود معادن عظیم سنگ آهن و تولید بیش از 20 میلیون تن کنستانتره در سال برای چرخه فولاد کشور گسترش و توسعه نیروگاه‌های بادی با توجه به وجود بهترین تونل باد دنیا در این منطقه و نیز تصویب منطقه ویژه اقتصادی و گسترش تعاملات تجاری و اقتصادی با افغانستان با تکمیل راه‌آهن خواف در جهت توسعه زیر ساخت‌های منطقه در حوزه‌های مختلف آب، برق و گاز و مواردی از این قبیل ردیف بودجه ای را در لایحه بودجه امسال لحاظ کردند.

وی یادآور شد: از وزیر صنعت و رئیس سازمان ایمیدرو می‌خواهم نسبت به حقوق کارگران و امنیت شغلی آن‌ها در شرایط جدید و اختیاری بودن ورود به بخش خصوصی اقدام اساسی انجام دهند./924/د102/ج

ارسال نظرات