۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۳۰۴۴۲۵
مدیر مدرسه علمیه معصومیه:

بسیج ادامه‌دهنده رسالت پیامبران و سد محکمی در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ملکی، امام خامنه‌ای را رهبر بسیجیان دنیا خواند و گفت: امام خمینی(ره) با دم مسیحایی، بسیج بیست میلیونی را به عنوان صفی مستحکم برای مقابله با دشمنان ساماندهی کرد؛ چنان که تاکنون خدمات شایانی نسبت به اسلام و انقلاب داشته‌اند.
حجت الاسلام حميد ملکي مدير مدرسه علميه معصوميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه، عصر امروز در سالن همایش‌های این مدرسه با حجت الاسلام فرخ فال، مدیر حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حمید ملکی، مدیر مدرسه علمیه معصومیه با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، و عرض خیر مقدم به مدیر حوزه علمیه قم اظهار داشت: هفته بسیج، روزهای انسان‌هایی است که از جوانی و عمر و هستی خود در راه دفاع از دین گذشتند و جان عزیز خود را در راه اسلام فدا کردند.

 

وی ادامه داد: بسیجیان آن زمان هرچه داشتند در کف اخلاص گذاشتند و در دفاع از حق و حقیقت از هیچ عملی فروگذار نکردند و توانستند کشور را از لوث وجود مستکبران حفظ کنند و حفظ خواهند کرد.

 

حجت الاسلام ملکی گفت: امام خمینی(ره) در ادامه رسالت پیامبران، توانست با دم مسیحایی خود، بسیج بیست میلیونی را به عنوان صفی مستحکم برای مقابله با دشمنان ساماندهی کند.

 

وی در پایان خدمت بسیجیان را به دین و مملکت بی‌نظیر خواند و یادآور شد: امروز امام خامنه‌ای، رهبر بسیجیان دنیا است؛‌ چرا که توانسته‌اند با سخنان داهیانه، نقش آفرینی ایران و اسلام را در دنیا نشان دهند.

 

لازم به ذکر است؛ بعد از سخنان حجت الاسلام ملکی ابتدا حجت الاسلام طیبی‌فر، فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) به ایراد سخن پرداخت و پس از وی حجت الاسلام فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم نیز سخنانی در عظمت بسیج و بسیجیان ارائه کرد.

 

همچنین در پایان این مراسم، حجت الاسلام کشفی به عنوان فرمانده 8 پایگاه مدرسه معصومیه معرفی شد و حکم خود را از حجت الاسلام طیبی فر دریافت کرد و همچنین از زحمات فرمانده قبلی این پایگاه طلبه مجتبی امیری با تقدیم لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد./1330/پ202/ف2

ارسال نظرات